:format(webp)/nginx/o/2018/11/23/11597490t1h9b98.jpg)
Lennul Singapurist Jaapanisse keeldus üks reisija ostmast pudelivett, mistõttu pardameeskond serveeris talle jääd. Mees postitas juhtumist sotsiaalmeediasse, kuid jäi ise häbisse.
Lennul Singapurist Jaapanisse keeldus üks reisija ostmast pudelivett, mistõttu pardameeskond serveeris talle jääd. Mees postitas juhtumist sotsiaalmeediasse, kuid jäi ise häbisse.
Lennuki pardal olnud Gene Goh soovis saada tavalist vett, kuid talle öeldi, et seda ei serveerita. Kuna pudelivett keeldus mees ostmast, toodi talle topsi sees jääd ja paluti oodata, kuni see sulab. Sellise asjade käiguga ei olnud reisija aga sugugi rahul ja väljendas oma nördimust ka Facebookis. Mehe sõnul ei hooli lennufirma Scoot oma klientidest, vahendab Daily Mail.
Facebooki kasutajad ei jaganud aga sugugi mehe nördimust, vaid kiitsid hoopis lennufirma teguviisi heaks ning tembeldasid mehe ihnuskoiks. Scooti esindaja kommenteeris hiljem, et tasuta vett nad tõepoolest ei serveeri, kuid pudelivee ostmise võimalus on alati olemas.