Reisija üritas lennufirmat häbistada, kuid sai valusalt vastu näppe

Elina Roosaar
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pixabay

Lennul Singapurist Jaapanisse keeldus üks reisija ostmast pudelivett, mistõttu pardameeskond serveeris talle jääd. Mees postitas juhtumist sotsiaalmeediasse, kuid jäi ise häbisse.

Lennuki pardal olnud Gene Goh soovis saada tavalist vett, kuid talle öeldi, et seda ei serveerita. Kuna pudelivett keeldus mees ostmast, toodi talle topsi sees jääd ja paluti oodata, kuni see sulab. Sellise asjade käiguga ei olnud reisija aga sugugi rahul ja väljendas oma nördimust ka Facebookis. Mehe sõnul ei hooli lennufirma Scoot oma klientidest, vahendab Daily Mail.

Facebooki kasutajad ei jaganud aga sugugi mehe nördimust, vaid kiitsid hoopis lennufirma teguviisi heaks ning tembeldasid mehe ihnuskoiks. Scooti esindaja kommenteeris hiljem, et tasuta vett nad tõepoolest ei serveeri, kuid pudelivee ostmise võimalus on alati olemas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles