Üks reisija teatas hiljuti, et Malaysia Airlinesi lennupersonal hakkas teda kiusama pärast seda, kui ta postitas keset lendu oma Instagrami kontole kritiseeriva arvustuse.
Lennusaatjad hakkasid sotsmeedias lennufirmat arvustanud reisijat lennu ajal kättemaksuks kiusama
Selleks reisijaks oli Josh Cahill, kellel on Youtube'is 53 000 jälgijat ning kes peab ka oma blogi. Mees lendab enda sõnul ligikaudu 150 korda aastas, kuid tal pole kunagi nii halba kogemust olnud.
Instagrami lehele, kus tal on pea 20 000 jälgijat, kirjutas mees järgmist: «Väga ebasõbralik meeskond (kuhu Malaisia imeline külalislahkus kadus?), katkine meelelahutuskeskus (palusin lennusaatjatel see korda teha, aga nad ignoreerisid seda), mis jättis mind 13 tunniks ilma meelelahutuseta, toit serveeriti kleepuva kandiku peal ja tõenäoliselt sain kõige halvema istme selles lennukis.»
Mees nimetas lennufirma etteastet väga halvaks ning lubas antud teemal teha pikema video ning postitada see oma Youtube kanalile.
Cahilli sõnul oli tal lennufirma luba pardal filmimiseks olemas, aga pärast negatiivse arvustuse postitamist Instagrami läksid asjad täiesti allamäge. Tõenäoliselt keegi lennusaatjatest nägi seda postitust ja andis kaptenile teada.
Kui kaptenit tema postitusest teavitati, siis mindi mehelt küsima, et miks ta hädaldab ja teeb selliseid postitusi. Pärast seda hakati teda ignoreerima ning ei pakutud isegi vett. Talle öeldi isegi seda, et kui ta filmimist jätkab, siis jääb ta toidust ilma.
Cahill võttis lennu ajal ühendust ka klienditeenindusega ja sai vastuseks, et seda Instagrami postitust on nähtud ning kapteniga on ühendust võetud, kes teeb tööd selle nimel, et see lend jätkuks tema jaoks meeldivamalt. Cahilli sõnul ignoreeriti teda kõigest hoolimata edasi ning ta tundis ennast väga ebamugavalt.
Londonis maandudes ja lennukist väljudes ootas seal mees, kellel oli käes silt tema nimega. Caillil tekkis korraks hirm, et tal kästakse materjal ära kustutada, aga tegelikult paluti tal mänedžeriga kohtuda, kes tahtis vabandada. Lisaks sai Cahill mõnelt lennusaatjalt vabandusega e-maili, kuid need tundusid kõik näidise järgi kirjutatud olevat.
«Ma arvan, et seda tehti vaid seetõttu, et ma ei saaks rohkem materjali koguda ja neid oma Youtube kanalil arvutada», ütles Cahill news.com.au-le. «Ma tunnen, et mind kiusati ja koheldi väga halval moel ning seetõttu ei kavatse ma rohkem lennufirmaga Malaysia Airline lennata.»