„Selliste auhindade puhul ei räägi me ainult kampaania loovlahendusest. Loovlahendus peab ka tulemuse koju tooma,“ selgitas Visit Estonia kampaaniate juht Rasmus Vaino.
Kampaania levitus toimus 2017. aasta teisel poolel peamiselt Inglismaa, Saksamaa, Norra ja Rootsi sihtturul eesmärgiga tõsta reisivate linnainimeste teadlikkust Eestist kui reisisihist ning siinse puhta looduse väest argistressi leevendada. Kampaania keskmeks olevat videot vaadati kokku üle 1,2 miljoni korra ning sõnum jõudis sotsiaalmeedia kanalite ning erinevate reklaami- ja meediategevuste kaudu 50 miljoni inimeseni. 2017 oli Eestile ka kõigi aegade parim, rekordiline turismiaasta nii sise- kui ka välisturismi kasvu poolest.
Vaatamata suunatusele neljale turule oli kampaania mõju tunduvalt laiem. Vaino kommenteeris seda muutunud turunduspraktikaga.
«Veel kümme aastat tagasi oli turismiturundus väga riigipõhine. Praegu, veebi- ja digiajastul levib hea lahendus kiiresti üle riigipiiride ning potentsiaalne publik on suurem ja mitmenäolisem. Kampaanialehte külastasid inimesed kokku 117 riigist, mida on kaugelt rohkem, kui ühel turundusorganisatsioonil saab sihtturge olla,» rääkis Vaino.
Londonis saadud kõrgetasemeline auhind polnud Stress Busterile esimene. 2017. aastal jõudis töö Eesti Digiteo konkursi finaali, 2018. aastal toodi pronks Balticbesti festivalilt ja Kiievi rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt ning koguti kuus Kuldmuna samanimelisel Eesti prestiižikal reklaamikonkursil.
Loovlahendus levis rahvusvaheliselt ka väljaspool konkursse: näiteks jõudis kahte suurde Hiina reklaamivaldkonna eksperte koondavasse kanalisse ning seda kasutati ka Norra poliitikute stressitaseme meelelahutuslikuks mõõtmiseks valimiskampaanias, mis äratas palju tähelepanu sealses meedias.