Uuring: Y-põlvkond on valmis reisimise nimel loobuma nii alkoholist kui seksist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: / ClickAlps/Scanpix

Hiljuti Contiki nimelise reisiettevõtte tehtud uuringust selgus, et 18–35-aastased inimesed peavad reisimist üheks oma kõige olulisemaks eelistuseks. Suisa nii oluliseks, et ollakse nõus loobuma nii seksist, alkoholist kui ka Netflixist.

Uuringus küsitleti 1500 inimest vanuses 18–35 aastat, kelle käest uuriti, millest oleksid nad valmis loobuma, kui saaksid tasuta ükskõik kuhu reisida, kirjutas Matador Network.

77 protsenti vastanutest ütles, et oleks sellise reisivõimaluse eest nõus loobuma kohvist, 73 protsenti nõustus jätma alkoholi, 60 protsenti oli valmis loobuma süsivesikutest, 80 protsenti Netflixist ning tervelt 57 protsenti oli nõus reisimise nimel ilma seksita elama.

Veelgi üllatavam on aga see, et oma mobiiltelefoni pidas üle poole vastanutest siiski reisimisest kallimaks. Vaid 41 protsenti oli nõus reisimise nimel oma telefonist loobuma. Võib-olla pole reisimine Y-generatsiooni jaoks nii palju väärt, kui oma kogemust sotsiaalmeedias teistega jagada ei saa?

Mis aga veelgi enam iseloomustab nooremat põlvkonda on ehk see, et 73 protsenti uuringus osalejaist väitis kõige enam kahetsevat kaotatud võimalusi. Kui keegi pakub neile võimalust lõputult tasuta reisida, on see tõepoolest midagi, mida oleks kahju käest lasta. Ka siis, kui selle jaoks tuleks ohverdada hulk oma tavapäraseid harjumusi.

Tagasi üles