Thai Airwaysi lend hilines mitu tundi pirtsakate pilootide tõttu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Thai Airwaysi lennuk
Thai Airwaysi lennuk Foto: © Chaiwat Subprasom / Reuters / Scanpix

Thai Airwaysi lend hilines 11. oktoobril kaks tundi, kuna lennukis reisijatena olnud kaks lennufirma pilooti nõudsid, et nad saaksid lennata esimeses klassis.

Thai Airwaysi lend Zürichist Bangkoki oli täiesti välja müüdud, kuid sellegipoolest nõudsid  tööpostil mitte olnud piloodid saada istuma esimesse klassi, kirjutas Travel+Leisure.

Lend sai jätkuda alles siis, kui kaks esimese klassi reisijat olid nõus oma kohad pilootidele loovutama ning ise äriklassi istuma minema.

Lennufirma saatis möödunud nädalal välja teate, kus nad palusid kõigilt reisijatelt vabandust, «keda hilinemist põhjustanud ebaprofessionaalne tegevus mõjutas».

Zürichist kell 13.30 väljuma pidanud lend ei saanud minema enne kella 15.30.

Kaks reisijat, kes oma kohad pilootidele loovutasid ning nõustusid kehvemas klassis lendama, kirjutasid pärast lendu lennufirmale kaebuse. Nende sõnul oli terve lennuk «nende pantvangiks, et saada seda, mida nad tahavad».

Thai Airwaysi juht Sumeth Damrongchaitham võttis juhtunu eest vastutuse ning palus vabandust reisijatelt, kes pidid riiakate pilootide tõttu oma kohtadest loobuma.

Tagasi üles