EASi turismiarenduskeskus meelitab välismaalasi Eestisse kavala nipi abil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Kuvatõmmis EstonianWay videost

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus viib kahe aasta jooksul ellu välismaalastele suunatud kampaania, kus osalevad üle maailma Eestit põneva reisisihtkohana kogevad kuulsused, kes levitavad sõna oma kaasmaalastele.

EASi turismiarenduskeskuse lõpptarbijaturunduse juhi Heili Klandorf-Järvsoo sõnul muudab #EstonianWay sotsiaalmeedia- ja digiturunduskampaania kahe aasta jooksul sada välismaalast omamoodi Eesti saadikuteks.

«Kampaania idee on siduda läbi põneva reisielamuse Eestiga inimesi, kelle sõnal on oma kaasmaalaste või ka rahvusvaheliste jälgijate seas tuntav mõju,» selgitas ta.

Klandorf-Järvsoo kinnitusel on turismiarenduskeskusel õnnestunud #EstonianWayga liita nii sportlasi, muusikuid, ettevõtjaid, ajakirjanikke kui ka populaarseid sotsiaalmeedia arvamusliidreid kogu maailmast.

Teiste hulgas on kampaania raames Eesti erilisust kogenud näiteks Norra suusalegend Frode Estil, Läti muusikakollektiiv Brainstorm, Briti helilooja ja maailmakuulsa vokaalansambli «The King’s Singers» endine laulja Bob Chilcott, rahvusvaheliselt tuntud telekokk Jack Stein, Soome hokilegend Jari Kurri, mõjukate meediaväljaannete nagu Evening Standard ja Aftonbladet ajakirjanikud ning sotsiaalmeedia mõjuisikud, kelle jälgijaskond on muljetavaldav.

«Iga eestlane, kes räägib välismaalasele, et Eesti on väärt koht, kuhu reisida, teeb tänuväärset tööd. Kui aga sedasama sõnumit levitavad suure jälgijaskonnaga sotsiaalmeedia tegelased või oma riigis tuntud ja tunnustatud arvamusliidrid, on mõju võrreldamatult suurem,» sõnas Klandorf-Järvsoo.

#EstonianWay eestvedaja, turismiarenduskeskuse kampaaniate juht Rasmus Vaino kirjeldab, et igale kuulsale kampaanias osalevale välismaalasele korraldatakse meeldejääv 2–3 päeva pikkune reis. Reis hõlmab ka üht unikaalset kogemust, mis tutvustab mõne tavapärase tegevuse Eesti moodi tegemist. Sealt ongi kampaania oma nime saanud: #EstonianWay ehk Eesti moodi eriline.

Iga kampaanias osaleva külalise Eesti-reisi filmitakse ja sünnib videosisu, mida kampaanias eri viisil kasutatakse.

Kõrvuti tuntud välismaalaste Eesti-külastuste korraldamise ja elamusvideote filmimisega tegeleb turismiarenduskeskus selle videomaterjali levikuga võimalikult laia publikuni.

«Kasutame Visit Estonia enda kanaleid aga ka kaasaegseid digiturunduse ja sotsiaalmeediavõimalusi, et edastada oma sõnum kõige õigemal hetkel ja kohas kõige potentsiaalsemale Eesti külastajale. Samuti jagavad eri kanalites oma Eestis käimise kogemust kuulsused, kellest osal on tohutu jälgijaskond,» rääkis Vaino.

Eri kanalite kaudu jõuavad reisihuvilised juba kampaanialehele, kus on kuulsuste reisiprogrammid, millest iga inimene võib omaenda Eesti-külastuseks inspiratsiooni saada.

«Meie videote eesmärk on tekitada inimestes soovi Eestisse reisida ja muidugi tutvustada siinseid turismiobjekte – hotelle, restorane, atraktsioone, kauneid vaatamisväärsusi ja kõike seda, mida meil on pakkuda,» võtab Klandorf-Järvsoo kampaania põhieesmärgi kokku.

Välismaalaste #EstonianWay elamustega saab tutvuda SIIN.

Tagasi üles