Kannapööre reisiuuringutes: sotsiaalmeedia mõjutab meie puhkusevalikuid vähem kui arvati

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Zdeněk Malý / Panthermedia / Scanpix

Meie sotsiaalmeediakontod võivad olla tulvil kellegi kaunitest ja säravatest reisifotodest, kuid selgus, et reisivalikuid klantspildid ei mõjuta. Nimelt tuli välja, et sotsiaalmeediat ja kuulsusi usaldatakse reisivalikute tegemisel kõige vähem.

Uuringu kohaselt mõjutavad puhkuse planeerimisel sihtkohavalikut kõige rohkem reisibroneeringute leheküljed, reisiteemalised veebilehed, suust suhu soovitused ning internetis kirjutatud teiste reisijate kogemused, kirjutas Lonely Planet.

Kuigi sotsiaalmeedias toimuv mõjutas reisijaid mõningal määral samuti, troonisid sotsiaalmeedia mõjutajad ja kuulsused sihtkoha valikus siiski nimekirja lõpus, mis on arvestades varasemaid uuringuid täiesti vastupidine tulemus.

Tulemused pärinevad uuringust nimega «Minu teekonna ülevaade: mida Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna reisijad tahavad,» kus küsitleti üle 7000 reisija 14 riigist. 

Soovitused, mida reisisellid kõige rohkem otsivad, on kuidas säästa raha (37 protsenti vastanutest) ning kuidas muuta reisimist mugavamaks (29 protsenti). Kohe selle järel tulevad nipid, kuidas veenduda, et ühtegi olulist vaatamisväärsust vahele ei jääks. 

Vaid kaks protsenti vastanutest soovis reisides end täielikult tavaelust välja lülitada ning nutiseadmeid mitte kasutada. Ülejäänud soovisid siiski kas mobiilset kaarti kasutada või telefonist sihtkohainfot otsida, samuti jagada oma elamusi ja fotosid sõprade ja perega ning endast teada anda. 

64 protsenti reisijatest olid nõus oma isiklikku infot reisipakkujatega jagama, et saada paremat teenust. 

Märksõnad

Tagasi üles