Finnair sai 2019. aastaks APEX-i (Airline Passenger Experience Association) poolt läbi viidava ülemaailmse lennufirmade hindamisraporti poolt hindeks viis tärni. Raport põhineb täielikult reisijate poolt antud tagasisidele.
Reisijad hindasid Finnairi kõrge viie tärni vääriliseks
Prestiižse viie tärni staatuse kogusid reisijate hinnangute põhjal 2019. aastaks vaid üheksa protsenti ülemaailmsetest lennufirmadest. Kokku andis APEX hinnangud 470 lennuliinile.
«Oleme sellise tagasiside üle uhked ning tänulikud,» ütles Finnairi Ida-Euroopa ja Baltimaade juht Arunas Skuja.
«Kliendirahulolu on midagi, mille nimel meie meeskond igapäevaselt pingutab. Arvesse lähevad kõik kohtumised klientidega, toimugu need siis pardal, lennujaamas, digikanalites või telefoni teel meie klienditeenindusega. Oleme pannud suure rõhu sellele, et pakkuda personaalset kliendikogemust. On suurepärane näha, et meie pingutused on ka klientide poolt tunnustust leidnud,» lisas Skuja.
Käesoleval aastal uuendas Finnair oma äriklassi teenuse kontseptsiooni, tutvustas uusi signatuurmenüüde koostööprojekte tippkokkadega ning uuendas toitlustusteenust pikamaa turistiklassis.
Praegu tegeleb Finnair turu parima internetiühenduse pakkumisega euroopasiseste lendude puhul, mida teenindatakse Airbus lennukitega, samuti arendatakse pidevalt oma mobiilirakendust, mida on tänaseks alla laaditud juba enam kui miljon korda.