Uuring: lendamise kvaliteet pole halvenenud, kuid reisijad vinguvad üha rohkem

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Aleksei Semykin / PantherMedia / Scanpix

Lennureisijad vihkavad lendamist rohkem kui ei kunagi varem, kuigi tegelikult ei ole lennukvaliteet kuidagi halvenenud.

Suurbritannia Lennunduse Tarbijate Uuring paljastas, et üha vähem reisijaid on lennukites pakutava teenusega rahul, kirjutas Travel+Leisure. Sellegipoolest arvasid vähesed, et lendamine on ajaga suisa halvemaks muutunud.

Võib-olla on probleemiks pigem see, et kui miski seisab pikka aega muutumatuna, kipub inimestel sellega tekkima üha suurem rahulolematus. 

Uuringu kohaselt on viimase kahe aasta jooksul reisijate rahulolu kahanenud 90 protsendilt 83 protsendile. Rahulolu pardateenindusega langes aga 81 protsendilt 77 protsendile.

Kummalisel kombel usuvad aga inimesed pigem, et lendamine on iseenesest muutumas paremaks. Enamik ehk 53 protsenti vastanutest arvas, et lendamine on püsinud üsna muutumatuna, kuid 29 protsenti arvas, et see on muutumas paremaks.

Hea reisielamuse kõige olulisemateks faktoriteks olid reisijate arvates lennukis olemise kogemus ning pagasi kättesaamine sihtpunkti lennujaamast. Veel peeti oluliseks lennujaama kogemust ning taskukohasust.

Kõige suuremat ebameeldivust tekitavad reisijate sõnul lendude hilinemised ja tühistamised, kuid üha rohkem ollakse ka veendunud, et kaebustega tegeletakse kompetentselt. Nimelt olid selle aasta uuringus kaebustega tegelemisega rahul 64 protsenti vastanutest, mis on rohkem kui ei kunagi varem. 

Märksõnad

Tagasi üles