Kuninglik pulm muutis selle paiga Inglismaa popimaks reisisihtkohaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Windsori loss
Windsori loss Foto: Tom Truman / PantherMedia / Scanpix

Palju ülemaailmset tähelepanu pälvinud prints Harry ja Meghan Markle'i pulm on muutnud Windsori lossi Suurbritannia selle suve kõige populaarsemaks vaatamisväärsuseks.

Kuninglik pulm aitas inimestel taas muinasjuttudesse uskuda ning niisamuti aitas see ka kohalikku majandust, kirjutas Travel+Leisure. 

Briti statistikaamet prognoosis enne pulmi, et külastajad toovad tänu hotellis viibimisele ja suveniiride ostmisele riigile sisse ligi 600 miljonit eurot. Forbese andmetel jälgis pulmi teleekraanilt aga suisa 29 miljonit ameeriklast. Kuigi pulmad on ammu möödas, tunneb Windsori linnake endiselt selle mõjusid.

Alates maikuust, mil pulmad aset leidsid, on Windsori lossi broneeringud kasvanud tervelt 92 protsenti.

«See on see muinasjutt ameerika tüdrukust, kes abiellub briti printsiga,» selgitas Visit Britaini esindaja Patricia Yates Windsori populaarsuse kasvu. Yatesi sõnul usutakse turismisektoris, et pulm toob sisse veelgi turiste, kes hakkavad üle terve Suurbritannia ajaloolisi paiku külastama.

Windsori loss on nüüdseks tõusnud selle suve kõige külastatumaks turismiatraktsiooniks Suurbritannias, kuid lisaks Windsorile on ka mitmed teised Suurbritannia piirkonnad märganud turistide kasvu. Lossi järel on kõige populaarsem Londoni «Hop on Hop Off» bussiekskursioon, Londoni Tower ja Thamesi jõe kruiis. 

Kokkuvõttes on Suurbritannias müüdud vaatamisväärsuste piletite müük kasvanud pärast pulmi 56 protsenti.

Tagasi üles