Kuigi reisija poolt tehtud foto näeb välja kui ülesvõte surnukuurist, on tegemist hoopis Chicago O'Hare lennujaamas ööbivate reisijatega,
Pettunud reisijad pandi lennujaama magama kui silgud pütis
Kui Liz Smith läks Chicago O'Hare lennujaama, et United Airlinesiga Portlandi lennata, ei osanud ta uneski näha, et terve lennukitäis rahvast koos laste ja vanuritega lennujaama vahekäiku magama pannakse, kirjutas news.com.au.
Veidi pärast südaööd öeldi kahe United Airlinesi lennu reisijatele, et tehniliste probleemide tõttu lükkuvad nende lennud edasi hommikuni. Kuigi see tähendas, et lennud hilinesid pea 12 tundi ning lennufirmal lasub seega reisijate majutamise kohustus, ei pannud United Airlines oma reisijaid sugugi mitte hotellidesse magama. Kuna lennufirma esindaja sõnul olevat sel ajal kõik kohad juba suletud olnud, anti reisijatele lahtikäiv voodi ja tekk ning majutati nad lennujaama vahekäikudesse.
Smith ei suutnud lennufirma käitumist uskuda, mistõttu jagas ta kummalist kogemust ka Twitteri vahendusel. Üsna pea tabas reisijaid aga uus üllatus. Kell neli hommikul äratas lennujaama turvateenistus magajad üles ning käskis neil oma tekid ja esemed kokku korjata.
.@united @UnitedAirHelp - How are you going to compensate me & 100s of passengers at @fly2ohare for your #UnitedAirlines mechanical issues pic.twitter.com/ACxRKU199m
— Liz Smith (@lizsmithmfa) July 24, 2018
«Vanemad inimesed, väikesed lapsed... see oli kohutav,» kirjutas naine. «Terve ala tehti viie minutiga puhtaks ning inimestel kästi ära liikuda,» lisas ta.
Smith kirjeldas, et üks naine palus luba tekk oma poja jaoks alles jätta, kuid ametnikud seda ei lubanud. «Nad võtsid tagasi kõik tekid,» sõnas ta.
Smithi sõnul anti reisijatele kümne dollarine (ligi 8,5 eurot) toidutalong, kuid kuna kõik poed olid sellel ajal suletud oli see täiesti kasutu. Samuti olevat lennujaama töötajate käitumine olnud lihtsalt uskumatult halb.
«Unitedil olid täna öösel suured mehaanilised probleemid ning nad ei tahtnud maksta selle eest, et oma reisijate eest hoolt kanda. Selle asemel lükkasid nad lendu edasi nii kaua, kuni reisijaid enam hotelli panna ei saanud ning valetasid reisijatele lennujaama 150 dollari suuruse kompensatsiooni kohta,» kirjutas Smith Twitteris.
Smith lisas, et kõige hullem on see, et lennul oli palju väikseid lapsi ning mitmeid vanemaid inimesi ratastoolis. Sellegipoolest hoidis lennufirma inimesi lennujaamas kinni kuni keskööni (lend pidi väljuma kell 19.30), pärast mida öeldi, et lend lükkub edasi kella kuueni hommikul. «See ei ole aktsepteeritav,» ahastas naine.