Tarbijakaitse hakkas koguma Fiji Traveliga seotud avaldusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Tarbijakaitseamet.
Tarbijakaitseamet. Foto: Mihkel Maripuu

Eile tunnistas reisifirma Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ suutmatust täita oma kohustusi ja tühistas kõik reisid. Tarbijakaitse ootab nüüd ärajäänud reisidega seoses inimeste avaldusi.

«Tarbijakaitseamet palub kõiki tarbijaid (füüsilisi isikuid), kes on tasunud nimetatud reisiettevõtjale reiside eest, mis on ära jäänud või jäävad ära, esitada selle kohta avaldus hiljemalt 4. novembriks 2011,» märkis amet täna avaldatud teates.

Avalduse vormi leiab siit. Lisaks tuleb ametile saata koopiad reisilepingust või vautšerist ja maksekinnitusest. Dokumendid võib saata e-postile info[ät]tarbijakaitseamet.ee või siis tavapostiga aadressile Rahukohtu 2, Tallinn 10130.

Need, kes on ostnud Fiji Traveli reisi mõnelt vahendajalt, peaksid aga pöörduma vahendaja poole.

Kui reisi eest on hiljuti tasutud krediitkaardiga, tuleb krediitkaardimakse tühistamiseks viivitamatult pöörduda panga poole.

Reisitõrkekindlustuse olemasolul tuleks pöörduda kindlustusandja poole, et selgitada välja,  kas reisiettevõtja maksejõuetus on kindlustusjuhtum kindlustusandjaga sõlmitud kindlustuslepingu mõistes.

Tagasi üles