Finnair alustas möödunud nädalal Londoni Heathrow lennujaamas innovaatilise pagasiteenuse pakkumist koostöös startup-ettevõttega AirPortr. Uus teenus võimaldab pagasi enne väljalendu koduukselt või hotellist turvaliselt lennujaama saata ning kui
Finnair katsetab teenust, kus reisija ei pea pagasit lennujaama vedamagi
«Innovatsioonile orienteeritud lennufirmana usume, et AirPortr teenuse testperiood teeb reisimise sujuvamaks ning mugavamaks, kuna pagasit ei pea enam ise lennujaama kaasa võtma, samuti ei pea aega veetma check-in'i järjekorras seistes,» ütles Finnairi tugiteenuste juht Sari Nevanlinna.
Samas lisas ta, et kui pagasiteenus osutub populaarseks, kaalub Finnair selle laiendamist teistesse lennujaamadesse ja riikidesse.
Finnairi uue tugiteenuse eesmärk on muuta kliendikogemus Londonist reisides mugavamaks läbi selle, et võimaldab pagasi ära anda koduukselt või hotellitoast. Pagas viiakse Finnairi poolt lennujaama ning registreeritakse soovitud lennule.
Kliendid, kes on Finnairi lennule registreerunud internetis, saavad lasta pagasi mõni tund enne väljalendu oma Londoni aadressilt üles korjata. See tähendab, et reisijad saavad minna otse turvakontrolli, pardalemineku protsess on mugavam ja reis kulgeb sujuvamalt, kuna pagas jõuab otse lõppsihtkoha.
Uus teenus on iseäranis mugav ärireisijatele, kes soovivad äraantava pagasi otse hotellitoast lennujaama saata ja minna koosolekutele või kohtumistele, ilma et peaksid pagasi pärast muretsema.
Finnairi kliendid, kes lendavad Helsingist Londonisse, saavad lasta oma pagasi ka lennujaamast üles korjata ning otse koju või hotelli saata.
Lennufirmade liidus Oneworld on Finnair järjekorras kolmas AirPortr teenusega liituja. AirPortr teenust kasutavad Londoni Heathrow lennujaamas British Airways ja American Airlines, lisaks on pagasiteenus British Airwaysi klientidele kättesaadav Gatwicki lennujaamas.