Tarbijakaitse ootab Eurotouri klientide avaldusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: eurotour.ee

Tarbijakaitseamet ootab avaldusi järjekordse reisifirma, seekord Eurotour ASi ärajäänud reiside eest tasutud raha tagasisaamiseks.


10. novembril 2008 teatas Eurotour AS oma tegevuse lõpetamisest ning sellega seoses ka toimuma pidanud reiside ärajäämisest, teatas tarbijakaitseamet.

Ka selle reisiettevõtja tegevuse lõpetamise põhjuseks on makseraskused. Tarbijakaitseametile on Eurotouri ärajäänud või ära jäävate reiside kohta laekunud 42 avaldust, milles soovitakse reiside eest tasutud summat tagasi saada.

Eurotour ASil on 200 000 krooni suurune tagatis, mille avamiseks palubki amet toimumata jäänud reiside eest tasunud isikutel avaldus esitada.

Avaldusi koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest ootab tarbijakaitseamet aadressile Tallinn, Kiriku 4, 15071 või e-mailil info@consumer.ee hiljemalt 5. detsembriks 2008.

Avaldusele tuleb lisada ka oma pangakonto number. Tähtajaks esitamata nõuded ei kuulu rahuldamisele.

Tagasi üles