Tarbijakaitse kogub reisita jäänud Happy Traveli klientide avaldusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: Caro / Scanpix

Tarbijakaitseamet ootab Happy Travelina tegutsenud Suntravel ASi ärajäänud reiside eest tasunud klientide avaldusi raha tagasisaamiseks.


4. novembril 2008 teatas Happy Traveli nime all tegutsev Suntravel AS oma tegevuse lõpetamisest ning planeeritud reiside ärajäämisest, põhjendades seda makseraskustega, teatas tarbijakaitseamet.

Ametile on Happy Traveli ärajäänud reiside kohta laekunud 12 avaldust, milles soovitakse reiside eest tasutud summat tagasi saada.

Turismiseaduse kohaselt on reisikorraldajatel tagatise kohustus, mis Suntravel ASil ulatub 500 000 kroonini.

Tagatise avamiseks ja nõude esitajate vahel jagamiseks palub tarbijakaitseamet kõikidel Happy Traveli ärajäänud reiside eest tasunud klientidel esitada selle kohta avaldus.

Avaldusi koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest ootab amet aadressile Tallinn, Kiriku 4, 15071 või e-mailil info@consumer.ee hiljemalt 1. detsembriks 2008.

Avaldusele tuleb lisada ka oma pangakonto number. Tähtajaks esitamata nõuded ei kuulu rahuldamisele.

Ettevõte on teinud Harju Maakohtule avalduse pankrotimenetluse algatamiseks, mistõttu tasub jälgida Ametlikke Teadaandeid (www.ametlikudteadaanded.ee).

Tagasi üles