Tarbijakaitseamet korraldab Estouri nõueteks lisavastuvõtud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: E24
Copy
Tarbijakaitse Tallinna kontor.
Tarbijakaitse Tallinna kontor. Foto: SCANPIX

Reisikorraldaja Estour maksejõuetuse juhtumiga seotud tarbijate avalduste vastuvõtmiseks korraldab tarbijakaitseamet Tallinna kontoris homme ja ülehomme täiendava vastuvõtu.

Homme, 21. juuni on vastuvõtt kella  9.00 – 15.00 , kolmapäeval, 22. juunil kell 9.00 – 13.00.

Kui paketireis osteti otse Estourilt, vahendajad ja reisibüroosid kasutamata, tuleb avaldus koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest (reisi leping/voucher ja maksekinnitus) esitada tarbijakaitseametile aadressile Tallinn, Rahukohtu 2, 10130 või e-mailil info@tarbijakaitseamet.ee  hiljemalt 24. juuli 2011.

Kui reis osteti mõnest reisibüroost (mitte Estour OÜ’lt) vahendajate vahenduse -  avaldus koos koopiatega maksekinnitusest ja lepingutest esitada vahendajale, kes edastab oma kohustuse täitmist (st Estouri’ le raha edastamist) tõendava dokumendiga koos nö oma klientide kaebused samuti 24. juuli 2011.

Tähtajaks esitamata nõuded ei kuulu rahuldamisele.

Eestikeelse tarbijakaitseametile esitatava avalduse vormi koos juhendiga leiate http://www.tarbijakaitseamet.ee/index.php?id=15026

Venekeelse tarbijakaitseametile esitatava avalduse vormi koos juhendiga leiate siit http://www.tarbijakaitseamet.ee/index.php?id=15028

Tagasi üles