Estouri esindaja Kreetal Dea Saar ütles, et kuulis ettevõtte raskustesse sattumisest alles siis, kui talle Eestis «Aktuaalsest kaamerast» uudist kuulnud inimesed helistasid.
Estouri esindaja Kreetal: reisijad ei teagi veel juhtunust
«Meie ise saime praegu alles teada, just helistati Eestist ja läheme kiiruga internetti, et asja uurida, sest siin internetti igal pool ei ole,» ütles Saar ERR Uudistele ja lisas, et täna õhtul vastatakse helistajatele ja homme viiakse info hotellidesse.
Tema sõnul ei olnud Estouri töötajad veel päeval firma probleemidega kursis ning ta ei teadnud, et ettevõttel oleks juba varem raskusi olnud.
Saarele ei ole sellised läbielamised esmakordsed – alles eelmise aasta maikuus oli ta samas seisus, kui tema toonane tööandja TopTours raskustesse sattus ja reisid ära jättis ning ta märkis, et kahjuks pole sellistes juhtumites midagi tavatut.
Estouri raskustest teatas täna õhtul tarbijakaitseamet, keda reisikorraldaja oma probleemidest kella 17 paiku teavitas.