MM on kõige popim Lõuna-Ameerika jalgpallituristide seas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Argentiinlane Alejandro Sconfienza (vasakul) ja tema ekuadorlannast elukaaslane Emilia Medina ühendasid MMi vaatamise Euroopa ringreisiga. FOTO: Ott Järvela
Argentiinlane Alejandro Sconfienza (vasakul) ja tema ekuadorlannast elukaaslane Emilia Medina ühendasid MMi vaatamise Euroopa ringreisiga. FOTO: Ott Järvela Foto: Ott Järvela

12. juuni seisuga oli MM-finaalturniiri mängudele müüdud 2,4 miljonit piletit. Kui enamik (ligi miljon) neist Venemaa kodanikele, siis riikide edetabeli järgmised kohad ei kuulu mõnevõrra üllatavalt suurtele Euroopa vutikantsidele, vaid eelkõige Lõuna- ja Põhja-Ameerika esindajatele.

MMil mitte mängiva USA jalgpallisõbrad olid ostnud 88 825 piletit. Järgnesid Brasiilia (72 512), Kolumbia (65 234), Saksamaa (62 541), Mehhiko (60 302), Argentina (54 031), Peruu (43 583), samuti MMil mitte mängiv Hiina (40 251) ja Austraalia (36 359).

Üldiselt suure hulga fänne kohale toov Inglismaa oli kõigest 32 000 müüdud pileti peal. Kindlasti tuleb märkida, et MMilt puuduvad Itaalia, Holland, Iirimaa ja Tšiili, kes kõik toovad tavaliselt samuti kohale suure hulga fänne (näiteks eelmise aasta maailmajagude karikaturniirile sõitis kohale 13 000 Tšiili toetajat).

Märksõnad

Tagasi üles