12. juuni seisuga oli MM-finaalturniiri mängudele müüdud 2,4 miljonit piletit. Kui enamik (ligi miljon) neist Venemaa kodanikele, siis riikide edetabeli järgmised kohad ei kuulu mõnevõrra üllatavalt suurtele Euroopa vutikantsidele, vaid eelkõige Lõuna- ja Põhja-Ameerika esindajatele.
Tellijale
MM on kõige popim Lõuna-Ameerika jalgpallituristide seas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
MMil mitte mängiva USA jalgpallisõbrad olid ostnud 88 825 piletit. Järgnesid Brasiilia (72 512), Kolumbia (65 234), Saksamaa (62 541), Mehhiko (60 302), Argentina (54 031), Peruu (43 583), samuti MMil mitte mängiv Hiina (40 251) ja Austraalia (36 359).