Naine leidis pikka aega kadunud pagasist rõlge üllatuse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kui lennufirma su pagasi ära kaotab, pole see kunagi eriti meeldiv elamus, kuid mõnel inimesel võib minna veel kehvemini. Selle sai selgeks Merry Cannon, American Airlinesi klient.

Cannon lendas koos lastega Arkansasest Prantsusmaale, et valmistada oma komandeeringus olevale abikaasale üllatus. Kahjuks lend tühistati ning perekond jäi maha Chicagost väljunud lennust. Kui nad püüdsid uusi pileteid osta, jäi jällegi lend hiljaks ning see polnud veel kõik - nende Chicago lennu kohad anti ära ning nad pidid uued kohad broneerima. Siiski jõudis perekond lõpuks Euroopasse.

«Nad kaotasid meie pagasi ära viieks päevaks,» vahendab Travel and Leisure Merry sõnu. «Õhtul enne Londonisse sõitu, et tagasi koju lennata, toodi pagas meile pool üksteist õhtul.»

Pagas ei jõudnud mitte ainult liiga hilja, vaid ka haises kohutavalt. Koju jõudes andis Merry kohe lennufirmale oma kannatustest teada. «Ma isegi ütlesin neile, et see haiseb, nagu keegi oleks ära surnud. Ma muidugi ei arvanud, et see päriselt nii on.»

Cannon proovis riideid pesta, kuid hais ei tahtnud lahkuda. Lõpuks sai naine ka põhjuse teada - koti põhjas oli surnud rott. «Ma pole kunagi elus nii palju karjunud ja nutnud,» meenutab Merry rõlge avastuse hetke.

Lennufirma maksis naisele 1600 dollarit hüvitist, kuigi naine hindas koti sisu topelt kalliks. «Asi pole siiski rahas, asi on põhimõttes,» kinnitab Cannon. «Neil puudus minu suhtes igasugune respekt. Nagu oleks kliendid ühekordselt kasutatavad ning kuna nad on nii suur firma, siis neid lihtsalt ei huvita.»

American Airlines on vabandanud ning kinnitanud, et tegemist on esmakordse juhtumiga. Mida sellist pole ka nende silmad varem näinud.

Märksõnad

Tagasi üles