Lennufirmade totter võistlus: kes pakub pardal kallimat šampust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Andriy Popov/PantherMedia / Scanpix

Lennufirmade vahel käib pidevalt paras mõõduvõtmine. Kes mahutab rohkem reisijaid sama suurde lennukisse või kes pakub tavaklassis paremat einet on tavapärased lahingud. Nüüd on aga lahti läinud uus n-ö šampusesõda.

Lennufirmad üle terve maailma on hakanud üksteist parema šampuse pakkumisel üle trumpama, kuid eriti on märgata trendi Aasia lennufirmade hulgas, vahendas Travel+Leisure.

Kallimat märjukest pakutakse loomulikult ainult äriklassis ning võistlus käibki selle nimel, kes pakub vanemat, mullilisemat ja kulukamat šampust. 

Aprillis vahetas Cathay Pacific oma äriklassis pakutava soodsama šampuse välja Krug 2004 vastu. Pudel Krug 2004 maksab ligi 245 eurot ning jook on tuntud oma «kiirgava värskuse» ja «väga elegantse järelmaitse» poolest.

Lisaks Krugile on Cathay hakanud äriklassis pakkuma ka 2006 Taittinger Comtes de Champagne, 2007 William Deutz Cuvee ja 2002 Piper Heidsieck Rare šampuseid. Neid jooke serveeritakse Bostoni, Pariisi, Frankfurdi, New Yorgi, Londoni, Chicago ja Vancouveri lendudel.

Kui lennufirma pardal pakutava joogi vahetuses pole muidu midagi ebatavalist, on kummaline, et ettevõtted seda kõik samal ajal on hakanud tegema. Singapore Airlines vahetas oma joogi paar kuud tagasi samuti 2004 Krugi vastu ning Emirates vahetas oma Dom Perignon šampuse välja pea 300 eurot maksva Dom Perignon 2000 P2 vastu.

Senikaua kui lennufirmade võistlus peenutsemises piletihindu ei tõsta, tuleb šampusesõda reisija jaoks igati kasuks, kuna pardal saab maitsta üha paremaid jooke.

Märksõnad

Tagasi üles