AirAsia sattus kriitikatule alla, kui paljud reisijad avastasid pärast nende teenuste kasutamist, et kohvrid on viga saanud. Lennufirma otsustas vabandada üsna kummalisel viisil.
Lennufirma vabandas reisijate ees kummalisel moel
Tegevjuht Riad Asmat avaldas videovabanduse, lubades, et pagasi halvasti kohtlemine ei kordu enam kunagi. «Me uurime asja tõsiselt ning võtame kasutusele vastavad meetmed,» lubas Asmat, kui avalikkuse ette jõudis video, millel oli näha, kui halvasti lennufirma töötajad ühe inimese jalgrattaga ringi käisid.
We are sorry. Bikes are for riding, not throwing. Here's our CEO's promise to you.We are sorry. Bikes are for riding, not throwing. Here's our CEO's promise to you.
Posted by AirAsia on Thursday, 22 March 2018
Lisaks ametlikule vabandusele otsustasid aga mõned töötajad võtta vabandamise oma kätesse ning postitasid sotsiaalmeediasse fotosid, millel nad kohvreid musitavad, juures kiri: «Kallis kohver, pole tähtis, kui palju sa kaalud, me hoolitseme sinu eest. Armastame sind, kohver!»
DEAR BAG," DOESN'T MATTER HOW WEIGHT IS THE BAG WAS, WE WILL HANDLE WITH KISS AND CARE......LOVE YOU BAG?? We all...
Posted by Mohd Amir Izzat on Sunday, 25 March 2018
Mitte eriti üllatuslikult ei läinud ettevõtmine klientidele väga peale ning paljud pidasid seda iroonitsemiseks. «Nii sarkastiline,» kirjutas üks. «Kohvrit pole vaja suudelda, käige sellega lihtsalt inimese kombel ringi!»
Lõppakordina otsustas AirAsia aprilli lõpuni lendajate jalgrattaid pagasitasuta vedada.