Lennufirma lubas kogemata kõigile tasuta istekohti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: matej kastelic/PantherMedia / Scanpix

Eile hommikul säutsus American Airlines Twitteris, et keegi ei pea istekoha eest maksma, kuid lennufirma mõistis peagi oma viga ning eemaldas postituse.

«Te ei pea kunagi maksma istekoha eest. Meie meeskond aitab teil vabu (inglise keeles free, mis tähendab ka tasuta-toim) kohti leida, kui te peaksite lennujaama ilma istekohata tulema,» seisis American Airlinesi Twitteri säutsus.

Postitus oli Twitteris üleval ligi tund aega, enne kui lennufirma selle tormilise tagasiside tõttu eemaldas, vahendas Travel+Leisure.

Paljud Twitteri kasutajad kirjutasid, et hakkavad kohe pakkima ning suunduvad peagi lähimasse lennujaama, et oma lubatud tasuta istekohad saada.

«Vau, pakin kohvrid! Üks istekoht Rooma, palun,» seisis Iamvick nimelise kasutaja postituses.

«Tasuta keskmised istekohad kõigile!» kirjutas hämmingus jrmcins.

Mõned kasutajad lugesid aga säutsust välja, et pakutakse hoopis tasuta istekohti lennujaamas. Tegelikult oli postitus lihtsalt vales kohas ilmunud vastus kliendi säutsule.

American Airlinesi esindaja sõnul oli postitus mõeldud vastusena reisijale, kes küsis istekohtade määramise kohta infot ning kinnitas, et selles ei olnud mingit apsu.

«Säuts vastab tõele, meie kliendid ei pea istekoha leidmise eest lennukis ette maksma,» sõnas esindaja.

«Kliendid võivad valita tasuta istekoha, või maksta oma eelistatud koha eest lisatasu. Kui tasuta kohad pole enam saadaval, pakutakse vaba koht kas automaatselt, või lennujaamas check-ini tehes,» lisas ta.

Tagasi üles