Viimane kord kui Euroopa suurim lennufirma Lufthansa oma lennukite värvi muutis oli 30 aastat tagasi. Seekordne lennukite «totaalne muutumine» osutus aga täielikuks läbikukkumiseks.
Lufthansa uus disain on täielik läbikukkumine
Kohe kui Lufthansa oma lennukite uue välimuse avalikkuse ette tõi, sai neile osaks suur halvakspanu, vahendas news.com.au. Nimelt muutis lennufirma oma ikoonilise kollase ja sinise värvikombinatsiooni tumesinise vastu ning see on saanud seni vaid negatiivset vastukaja.
Lisaks sellele, et Lufthansa kulutas uue disaini peale tohutult aega ja raha, peab lennufirma nüüd kõik lennukid taas üle värvima, mis on järjekordne kulukas väljaminek.
Uus sinine olevat liiga tume ning kuigi kollase tagasi toomine on veel kahtluse all, värvitakse lennukid taas sarnast tooni siniseks nagu varem.
Lufthansa esindaja sõnul mõistis lennufirma pärast Hongkongis ja New Yorgis maandumisi, et uute lennukite värvitoon on õues olles palju tumedam kui katsekeskkonnas. Lufthansa eesmärgiks oli sügavsinine, mille saavutamiseks lisatakse nüüd praegusele liiga tumedale toonile juurde punast ja rohelist ning vähendataks tumedust.
«Uue disaini töötasid välja mitmed eksperdid,» seisis Lufthansa pressiteates. Samuti oli teates kirjas, et laboris testiti tervelt 800 eri disaini ja värvikombinatsiooni.
Kuidas ei märgatud aga tooniviga enne seda, kui kõik lennukid juba värvitud olid, on endiselt müstika.