Lufthansa uus disain on täielik läbikukkumine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Lufthansa.
Lufthansa. Foto: Philip Lange/PantherMedia / Scanpix

Viimane kord kui Euroopa suurim lennufirma Lufthansa oma lennukite värvi muutis oli 30 aastat tagasi. Seekordne lennukite «totaalne muutumine» osutus aga täielikuks läbikukkumiseks.

Kohe kui Lufthansa oma lennukite uue välimuse avalikkuse ette tõi, sai neile osaks suur halvakspanu, vahendas news.com.au. Nimelt muutis lennufirma oma ikoonilise kollase ja sinise värvikombinatsiooni tumesinise vastu ning see on saanud seni vaid negatiivset vastukaja.

 

Ciao Italia! This is our new livery taking to the sky! ✈️ #ExploreTheNew ?

A post shared by Lufthansa (@lufthansa) on

Lisaks sellele, et Lufthansa kulutas uue disaini peale tohutult aega ja raha, peab lennufirma nüüd kõik lennukid taas üle värvima, mis on järjekordne kulukas väljaminek.

Uus sinine olevat liiga tume ning kuigi kollase tagasi toomine on veel kahtluse all, värvitakse lennukid taas sarnast tooni siniseks nagu varem.

 

There’s a new shade of blue at the horizon. ✈️ #ExploreTheNew ?

A post shared by Lufthansa (@lufthansa) on

Lufthansa esindaja sõnul mõistis lennufirma pärast Hongkongis ja New Yorgis maandumisi, et uute lennukite värvitoon on õues olles palju tumedam kui katsekeskkonnas. Lufthansa eesmärgiks oli sügavsinine, mille saavutamiseks lisatakse nüüd praegusele liiga tumedale toonile juurde punast ja rohelist ning vähendataks tumedust.

«Uue disaini töötasid välja mitmed eksperdid,» seisis Lufthansa pressiteates. Samuti oli teates kirjas, et laboris testiti tervelt 800 eri disaini ja värvikombinatsiooni.

Kuidas ei märgatud aga tooniviga enne seda, kui kõik lennukid juba värvitud olid, on endiselt müstika.

Tagasi üles