Saatuse iroonia? 84 torumeest vedanud lennuk tegi hädamaandumise ummistunud tualeti tõttu

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Norwegian Air lennuk
Norwegian Air lennuk Foto: Charles Polidano/ Alamy/ Vida Press

Norwegian Airi lennuk oli sunnitud ummistunud tualeti tõttu juba 20 minutit pärast õhkutõusu tagasi pöörduma. Selles poleks midagi kummalist, kui pardal poleks olnud 84 torumeest.

Oslost Münchenisse suundunud lend vedas tervet Norra torumeeste salka, vahendas Travel + Leisure. 65 torumeest olid suisa ühest ja samast firmast. Kuigi tegemist oli tõeliste professionaalidega, ei suutnud torumehed lennuki rikki läinud ja ummistunud tualetti parandada.

«Meile oleks muidugi tualettide parandamine meeltmööda olnud, kuid kahjuks sai seda teha ainult väljastpoolt. Me otsustasime mitte saata ühte oma torumeestest 10 000 meetri kõrgusele parandustöid tegema,» sõnas torumehi koondanud ettevõtte tegevjuht Frank Olsen naljatledes.

Loomulikult võtsid torumehed asja naljaga ning Olseni sõnul oli lennukis lõbus atmosfäär just iroonia tõttu, et torumeeste lennuki tualett rikki läks.

Lennuk maandus uuesti Oslo lennujaamas ning lennujaama torumehed parandasid tualeti, samal ajal kui torumehed koos teiste reisijatega ootasid.

Norwegian Airi esindaja kinnitas, et 27. jaanuaril toimunud lend Oslost Münchenisse pidi Oslosse tagasi pöörduma lennuki tualettide rikke tõttu.

«Lennuk parandati ning lend jätkus juba samal päeval,» lisas esindaja ja vabandas klientide ees ebameeldivuste pärast.

Tegemist on juba kolmanda lennukiga viimase kahe kuu jooksul, mis on pidanud tualetiprobleemide tõttu hädamaandumise tegema.

Huvitaval kombel ei olegi töötav tualett reisija õigus. Näiteks Ameerika Ühendriikide lennuamet jätab lennufirmadele õiguse otsustada, kas rikkis tualetiga edasi lennata või mitte. Sellegipoolest tunnevad lennufirmad kasvava sotsiaalmeedia kasutusega suuremat survet, et korralikku teenust pakkuda. Pigem eelistavad nad, et lend hilineb, kui et lennu ajal ei suudeta pakkuda inimestele põhivajadusi, nagu tualettruumi kasutamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles