Ameerika Ühendriikide lennufirma United Airlines on alati olnud reisijate teraapialoomade suhtes paindlik ja vastuvõtlik, kuid paabulind pardal ületas ka United Airlinesi taluvuse piiri.
Lennufirma ei lubanud teraapiapaabulindu lennukile
United Airlinesi lennukile on lubatud kaasa tuua emotsionaalse toe loom (emotional support animal), kelle kaasatoomiseks peab reisijal olema ette näidata arstitõend, et tal emotsionaalset tuge ka tegelikult vaja on. Kuna lennufirma pole loomaliigi suhtes piiranguid jaganud, on pardale kaasa võetud lisaks koertele-kassidele ka rotte, madusid ja kõiksugu muid loomi.
Kui aga hiljuti tahtis reisija Newark Liberty lennujaamas United Airlinesi pardale tuua paabulindu, ei olnud lennufirma sellega nõus, vahendas Travel + Leisure. Reisija oli paabulinnule ostnud isegi istekoha, mis emotsionaalse toe loomade jaoks tegelikult vajalik pole, kuid United Airlines jäi keelule kindlaks.
United Airlines pole ainus lennufirma, mis teraapialoomade suhtes reeglistikku karmistab. 19. jaanuaril teatas Delta Airlines, et kuna nendeni on jõudnud mitu «loomadega seotud vahejuhtumit» ning teraapialoomade urineerimine, vägivaldsus ja hammustamine on alates 2016. aastast kasvanud tervelt 84 protsenti, peab emotsionaalse tugilooma lennule toov reisija nüüd tõestama, et loom on hästi treenitud ja ka nõuetekohaselt vaktsineeritud.
United Airlinesi reeglite kohaselt peavad igat tüüpi teraapialoomad olema reisija ees ja vahekäiku mitte sattuma. Samuti peab reisija lennufirmale teatama vähemalt 48 tundi ette, et plaanib teraapialooma endaga lennukisse tuua.
Kuigi pole kindel, kas paabulinnuga reisija ka kõiki reegleid järgis, oleks lennufirmal igal juhul olnud õigus paabulindu lennule mitte lubada. Seda seetõttu, et nii suurt lindu poleks olnud võimalik istmele mahutada nii, et tema sabasuled poleks lennuki vahekäiku või kõrvalistmetele sattunud.