Pilootide naljakad ütlused õhus: nüüd te teate, miks mulle nii palju makstakse (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Natascha Libbert/AP/Scanpix

Enamik piloote räägivad lennu ajal ilmast, kõrgusest ja ajavahest, kuid mõned naljahambad testivad reisijate peal oma huumorisoont.

Dailymail on kokku kogunud Quora veebikeskkonnas reisijate poolt jagatud pilootide naljakad ütlused.

Reisija nimega Jan Gregory meenutas Pariisist Zürichisse suundunud lendu, kus kapten võitles nii kehva ilma kui ka tugeva risttuulega. Pärast maandumist olevat piloot reisijatele öelnud: «Siin räägib teie kapten. Ja nüüd te teate miks nad mulle nii palju maksavad.»

Reisija Marshall Karp kirjutas, et tema lennukil Houstonist New Yorki oli samuti raske maandumine, kuid piloot suutis siiski reisijate näo naerule lüüa öeldes: «daamid ja härrad, Eastern Airlines firmas peame iga päev oma tiivad ära teenima.»

Mõni piloot aga heidab nalja sellega, justkui poleks neil mingit kogemust. Reisija Abhishek Anand kirjeldas, kuidas hommikusel Pariisi lennul oli piloot öelnud: «tere hommikust, daamid ja härrad. Tahaksin teile teada anda, et see on minu esimene lend.. [järgnes pikk paus ja reisijate poolt vahetatud ebalevad pilgud]… täna.» Järgnesid valjud kergendusohked.

Tony Tess meenutas, kuidas reisijad ootasid Washingtoni lennujaamas lennukis olles õhkutõusu juba ligi 15 minutit ilma igasuguse teadaandeta. Lõpuks ütles kapten «No nii, olen siin nüüd vaadanud, kuidas teised lennukid õhku tõusevad ja ma arvan, et mul on see ka nüüd käpas. Lähme!»

Pärast suisa õudusttekitavat maandumist Ontarias asuvas Midland lennujaamas oli reisija Bruce Parsoni sõnul piloot öelnud: «daamid ja härrad, tere tulemast Midlandi lennujaama. Ma viin selle, mis lennukist järel on, väravasse number kaks. Head õhtut!»

Piloodid on näidanud osavust ka konfliktide lahendamisel. Subham Monndhara kirjeldas, kuidas ükskord Mumbaist Delhisse suunduval lennukil tõusis kahe reisija vahel tüli. Lõpuks otsustas piloot sekkuda:

«Kui me valmistusime õhkutõusuks kuulsin, et kahe reisija vahel puhkes tüli. See pole üldse tervislik. Ma tahaksin teile kõigile meelde tuletada, et hetkest, mil lennuki uksed suletakse saab ainult üks inimene oma ego säilitada ja see inimene olen mina. Teie ülejäänud, palun hoidke oma egod lennu ajal vaos.»

Reisija Ankita Gupta hilisõhtusel lennul ütles piloot: «Palun kontrollige, kas teie olete oma rahakoti ära kaotanud. Nüüd kui ma olen saanud teie tähelepanu ja teie käed on taskute juures, palun kinnitage oma turvavööd.»

Dave Samwell kirjeldas, kuidas Saksamaal maandudes (ta ei mäletanud lennujaama nime) ütles piloot: «vabandame hilinemise pärast, daamid ja härrad, kuid need kuradima idioodid on JÄLLE unustanud trepi välja tuua.»

Üle ookeanilisel lennul olevat piloot pannud lennukis tuled põleva ning teatanud tõsise häälega: «kallid reisijad, ma pean teile kahetsusega teatama, et mehhaanilise häire tõttu… [järgnes pikk paus enne kui ta jätkas] meie kohvimasinates, ei saa me hommikul teile kuuma kohvi serveerida.»

Tagasi üles