Kuigi pagasitasu pole kellelegi meeltmööda, kipub see kasvama koos lennufirmade populaarsusega.
Miks toob uus aasta veel kõrgema pagasitasu?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Odavlennufirmade nagu Norwegian Air ja Ryanair edu on näidanud, et reisijad on nõus pagasi eest maksma, kui vaid lennupilet ise soodsa hinnaga on, vahendas Travel and Leisure.
Eelmisel nädalal teatas Delta, et alates 10. aprillist hakkavad nad välislendudel pagasi eest lisatasu küsima. Tavaklassis maksab üks registreeritud pagas 50 dollarit ning teise eest tuleb välja käia juba 100 dollarit. Lennufirma juhi Glen Hauensteini sõnul on tavaklassi piletimüük endiselt väga kõrge, mistõttu on lennufirmal ka võimalik lisatasu küsida. Samuti on tasuta registreeritud pagasist juba loobunud British Airways.
Kuna 2018. aastal siseneb odavlennufirmade turule mitu uut tegijat, hakkavad ka nemad suure tõenäosusega pagasi eest lisatasu küsima.