Nii TripAdvisor, Lonely Planet kui ka Facebook pakuvad võimalust jätta restoranidele, hotellidele ja teistele asutustele tagasisidet, kuid pole sugugi harv juhus, et internetis kirjutavad pahatahtlikult halbu kommentaare või annavad negatiivseid hinnanguid nende konkurendid, kes soovivad kliente üle meelitada.
Tellijale
TripAdvisorisse postitatud laimuga saab võidelda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna vanalinnas tegutseb restoran (nimi on toimetusele teada – A. A.), millele esitati hinnapäring grupi toitlustamise kohta. Pärast hinna teada saamist ei tulnud grupilt mingit vastust, mis oleks nende sööma tulekut kinnitanud. Kui päringus olnud kuupäev kätte jõudis, tuli viieteistliikmeline grupp kohale ning kurjustas, miks neil reserveeringut pole. Kui neile pakuti võimalust siiski restoranis süüa, teatasid grupi liikmed ülbelt, et neil oli tegelikult plaan hoopis mujale sööma minna, aga tulid lihtsalt kontrollima, kas neile oli broneering tehtud.