Reisikorraldaja küsis klientidelt tagantjärele kütuselisa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Estour küsis reisi ostnutelt tagantjärele lisaraha. Pildil uudistavad kliendid Estouri pakkumisi mullusel turismimessil.
Estour küsis reisi ostnutelt tagantjärele lisaraha. Pildil uudistavad kliendid Estouri pakkumisi mullusel turismimessil. Foto: Peeter Langovits

Reisikorraldaja Estour saatis nende käest reisi ostnud inimestele aprillis teate, milles nõudis tagantjärele lisaraha. Põhjenduseks tõi firma kallinenud kütuse.

«Kütuse hinnatõus on endaga kaasa toonud ka lennutranspordi kallinemise. Seepärast teavitab Estour oma kliente, kes on ostnud oma turismituusikud, et seoses kütuse kallinemisega kuulub ühe lennukikoha eest juurdemaksmisele 9,75 eurot,» teatas firma sel pühapäeval Kreetale suunduvatele reisiostjatele.

Sarnase teate said ka sihtkohaks Türgi valinud inimesed.

Estouri selgituse järgi said nad ise kütuse kallinemise ja sellega seotud hinnatõusu kohta kirja oma partnerilt – lennufirmalt Smartlynx. Firma teeb Estourile tšarterlende just Kreetale ja Türki.

Estouri jurist Ulvi Moesaar tunnistas, et on seoses lisaraha küsimisega pidanud andma selgitusi mitmetele klientidele, samuti on teema kohta päritud tarbijakaitselt.

Taoline tagantjärgi kütuselisa küsimine on seadusega kooskõlas – firma teatas sellest klientidele 21 päeva ette ning andis võimaluse mittenõustumise korral reisist loobuda.

Moesaar märkis veel olukorra selgitamiseks, et reisisektorit on viimasel ajal tabanud mitmed kriisid ning heategevust teha ei saa. Kui muud hinnad tõusevad, siis tõusevad ka reiside hinnad.

Tagasi üles