Eesti parim hotelliadministraator töötab Telegraafi hotellis

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võitja Eliise Allingu
Võitja Eliise Allingu Foto: AICR Estonia

Teisipäeval toimunud pingelise võistluse käigus selgus 2017. aasta Eesti parim hotelliadministraator, kelleks osutus Eliise Allingu hotellist Telegraaf. Teise koha saavutas Kairi Luik My City hotellist ja kolmandaks tuli Ann Helen Turgan Hilton Tallinn Parkist.

Von Stackelbergi hotellis toimunud võistlusel osales 12 hotelliadministraatorit Eesti nelja- ja viietärnihotellidest. Žürii hinnangul oli selle aasta kandidaatide tase ühtlaselt tugev ning silma paistis ka võistlejate väga hea inglise keele oskus.

Žüriiliikme ja Tallinna Teeninduskooli majutuserialade juhtivõpetaja Kristi Leinuse sõnul on hea keeleoskus nii võistlusel kui ka vastuvõtuadministraatori töös suur eelis.

«Hea inglise keele rääkimine andis kindlasti enesekindluse, kuidas ja mida öelda, ning seetõttu ka julgemalt ja loovamalt ülesannet lahendada,» sõnas Leinus. Ta lisas, et võitja Eliise Allingu paistiski silma oma siiruse ja eheduse poolest ning lahendas ette antud stsenaariumi alusel katse laitmatult. «Eliise on kindlasti õige inimene külalislahkusäris töötama ja väärikas Eesti esindaja võistluse rahvusvahelises finaalis,» märkis Leinus.

Võitja Eliise Allingu ise nii suurt edu loota ei osanud. «Seadsin eesmärgiks, et suudaksin võistlusülesande ladusalt sooritada ega takerduks kuskil. Esimene koht toob külmavärinad peale ja olen väga õnnelik,» jagas Allingu rõõmu. Ta lisas, et on vastuvõtuadministraatori tööd teinud kolm aastat ja sellest viimased neli kuud Telegraafi hotellis. «Loorberitele puhkama jääda ei saa, nüüd läheb suureks treeninguks, kuna jaanuaris ootab võistluse rahvusvaheline finaal Zürichis,» selgitas Alling.

Võistluspäeva jooksul pidid kandidaadid järgemööda lahendama ette antud stsenaariumi alusel olukordi hotelli igapäevatööst. Näiteks tuli neil toime tulla situatsiooniga, kus hotelli saabub lojaalne püsiklient, kelle assistent on broneerides teinud vea toa valikul ja kliendile sobivat tuba enam pakkuda pole. 

Eesti parima hotelliadministraatori võistlust korraldatakse juba 2001. aastast ja selle peakorraldaja on AICR Estonia. Selle aasta võitja sõidab Eestit esindama hotelliadministraatorite rahvusvahelise võistluse finaali, mis toimub 2018. aasta jaanuaris Zürichis. 

AICR Estonia on AICR International (The International Association of Deputy Managers and Reception Heads of Luxury Hotels) rahvusvahelise liidu alaliit Eestis, mis koondab Eesti nelja- ja viietärnihotellide vastuvõtujuhte. Ühingu eesmärk on tõsta teadlikkust vastuvõtuadministraatori ametist ja edendada valdkonna arengut Eestis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles