Christoph Puschmann, kes praegu töötab Hiltoni Tallinn Park hotellis räägib naljaka seiga kliendi põhjustatud uputusest:
Ühes hotellis, kus ma varasemalt töötasin, puutusin duty manager'ina kokku erakordse väljakutsega. Südaöö paiku informeeris mind hotelli turvamees, et ühes toas on sprinkler (automaatne tulekustutussüsteem – toim) katki läinud ning seisame silmitsi ohuga terve hotellikorruse üleujutamiseks. Korrusele jõudes nägime, et ka kõrvalolevad toad olid juba ohus, kuna veetase tõusis armutult.
Esimesest toast oli külaline oma pagasiga juba välja jõudnud ning me sisenesime, proovides sprinklerit kohapeal parandada. See aga ei õnnestunud ning vett tuli endiselt suure survega. Külaline tunnistas, et tema oli selle olukorra põhjustanud, olles duši alt tulnuna toas rätikuga vehkinud. Üritasime uuesti veevoolu kinni saada, kuid see ei õnnestunud. Vahepeal olid olukorra lahendamisse kaasatud kõik tööl olnud kolleegid turvameestest majapidajannadeni, eesmärgiga vähendada kahjude hulka. Kuivatati põrandaid ja pandi uste ette rätikuid, et vesi kaugemale ei valguks.
Üsna pea oli vesi juba põlvini ning tekkis oht, et ka korrus allpool olevad toad saavad oma osa. Vahepeal saabusid hotelli tehnikud ning juhtkond sai samuti telefoni teel olukorrast ülevaate. Selleks ajaks oli juba rohkem kui kümme tuba üle ujutatud ning külalised tulid keset ööd tubadest välja, imestades, mis toimub. Külalistele ei olnud paraku võimalik ka teisi tube pakkuda, kuna hotell oli täis. Seega organiseerisime kiiresti bussi, mis külalised teistesse hotellidesse viis. Tol hetkel oli meil vaid kuus kolleegi 800 toaga hotellis, kus parasjagu ööbis 1300 inimest.