Äriklassis reisiv kanadalane ootas lennureisil Kuubale kosutavat šampanjat, kuid sai selle asemel hoopis odavama vahuveini.
Reisija kaebas šampuse asemel vahuveini pakkunud lennufirma kohtusse
Probleem seisnes nimelt selles, et Sunwingi-nimeline lennufirma oli eelnevalt reklaaminud, et pakub lennukis šampust. Kui aga selle asemel toodi vahuveini, pettus Quebecist pärit Daniel Macduff südamepõhjani.
Lennufirma esindaja vastas, et nende arvates on selline hagi kergemeelne ja väärtusetu, kuid Macduffi advokaadi sõnul on tegemist eksitava turundusstrateegiaga ning pole seotud kõnealuse vahuveini kvaliteediga. Advokaat kinnitas, et asi pole vahuveini ja šampuse võrdlemises või eelistamises, vaid tarbija sõnumis.
Kohtuasjaga on praeguseks liitunud juba 1600 kaebajat, kelle arvates ei tohiks samuti reklaamida lennukis vahuveini asemel šampust.
Probleem seisneb selles, et šampus, mis on vaid Prantsusmaal Champagne'i piirkonnas toodetav vahuvein, oli Sunwingi turunduse ja reklaami keskmes.
Sunwingi esindaja selgitas, et nende reklaamides esinenud väljendid nagu «šampuse-puhkus» ja «šampuse-teenindus» olid kasutusel vaid selleks, et väljendada kogu paketi külalislahkuse taset ega olnud otseselt seotud lennul pakutavate jookidega. Sunwing olevat alati oma reklaamides öelnud, et reisijatele pakutakse vahuveini.
Kuigi kohtutee seisab lennufirmal kindlalt ees, kinnitas Sunwingi esindaja, et nüüdsest ei kasuta nad kampaaniates enam väljendit «šampuse-teenindus».