Korteriomanik tühistab viimasel minutil broneeringu
Juhuseid, mil korteriomanik tühistab broneeringu viimasel hetkel, tuleb ikka ette ning nendeks peab valmis olema. AirBnb lubab sul sellise olukorra tekkimisel valida eelmise broneeringu maksumuse ulatuses uue koha või pakub raha tagasi.
Kaotasid võtme või jäid ukse taha?
Sellisel juhul helista või saada kohe oma korteriomanikule sõnum, et talle tekkinud probleemist teada anda. Enamus kogenud Airbnb kaudu elamispinna rendi pakkujad on sellise võimalusega juba arvestanud ning sarnasteks juhtudeks kusagile tagavaravõtme jätnud. Samas, kaotatud võtme eest oled sa tõenäoliselt kohustatud tasuma, milleks hoitakse reeglina tasu kinni sinu deposiitmaksest.
Korteriomanik kirjutab halva arvustuse
Airbnb on unikaalne selle poolest, et nii rentnikuid kui rendile andjad saavad üksteise kohta teenuse kasutamise järgselt jätma arvustuse ja seda nad reeglina ka teevad. Kui korteriomanik kirjutab sinu kui rentniku kohta negatiivse arvustuse, siis peaksid kindlasti sellele vastama ning esitama oma selgituse. Arvustusele vastamiseks on aega vaid 14 päeva, seega tasub kiiresti reageerida.
Maksmist nõutakse väljaspool Airbnb platvormi
AirBnb teenuse üldtingimuste kohaselt toimub teenuse eest tasumine vaid Airbnb kaudu. Seega, juhul kui rendile andja teeb ettepaneku tasuda broneeringu eest mõnele muule vahendajale või e-kirjaga edastatud arve kaudu, siis ei ole tegemist ausa tehinguga. Airbnb ei edasta klientidele kunagi arveid! Samuti ei tee Airbnb tehingud Western Unioni, MoneyGram’i, Cashier's check, Money order või mõne muu raha saatmise programmi kaudu. Tarbijakaitseametile on laekunud kaebusi, kus tarbijad nõustusid suhtlema ja arveldama majutuskoha pakkujaga platvormi väliselt. Sellistel juhtudel on tarbijad eiranud platvormi kasutajatingimusi ning sattunud pettuse ohvriks.