Küsimus, mis pardameeskonna endast välja ajab

Johanna Vahuri
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Stjuardess
Stjuardess Foto: Vida Press

Olenevalt sihtriigist kuhu lennatakse, palutakse teinekord juba enne maandumist täita ära ankeet, et passikontrolli protseduuri sujuvamaks muuta.

Kui lennukis selline leht antakse, siis peaks leidma ise pastaka, millega seda täita. Lennukis on sadu inimesi ja uskumatult paljudel neist ei ole kirjutusvahendit kaasas, vahendab Escape.

Seetõttu ajab pastaka küsimine ka meeskonnaliikmeid endast välja. «Võtke palun pastakas endaga kõikjale kaasa,» sõnas stjuardess Nuralia Mazlan. «Meil ei ole piisavalt pastakaid ja me ei peagi neid jagama.»

Lisaks unustavad reisijad alati pastakad tagasi anda, mistõttu peavad stjuuardid ja stjuardessid pidevalt uusi ostma, sest ka neil on oma tööülesannete täitmisel kirjutusvahendeid vaja.

Lisaks ajab meeskonda endast välja see, kui reisijad eeldavad, et kohvri peab pagasiriiulile tõstma salongipersonal. «Me ei ole siin selleks, et teid kohvritega aidata. Kui sa oled suutnud nii raske kohvri kokku panna, selle lennujaama tirida, siis on suur tõenäosus, et mul pole mingit soovi hakata isiklikuks ülemteenriks ja kohvrit pagasiriiulile vinnata,» sõnas stjuardess Mazlan.

Pardameeskonnal ei ole aitamiseks ka mingit kohustust. Abikäsi ulatatakse vaid neile, kes seda ise teha ei saa, sest raske kohvri vinnamine on terviserisk ka personalile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles