Kaheksa kruiisitöötaja hästi hoitud saladust

Johanna Vahuri
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kruiisitöötajad
Kruiisitöötajad Foto: Vida Press

Kajutiuste taga toimub nii mõndagi sellist, millest tavapärastel kruiisireisijatel aimugi ei ole, kuid vahetevahel armastab ka kruiisimeeskond tõsta saladuseloori.

Redditi keskkonnas on mitmed kruiisilaevade töötajad jaganud oma kogemusi ning rääkinud välja saladusi, mida tavaliselt ei teata.

1. Kruiisilaeval töötamine toob kaasa mitmeid boonuseid

Kruiisilaeva meeskond saab nautida odavaid jooke, meeletuid pidusid, korralikku palka, head säästurežiimi ja lisaks ärkavad nad peaaegu igal hommikul kas uues linnas või riigis. Siiski on sel ka mõned negatiivsed küljed. Töötajad mainisid, et nende reeglite kohaselt on kliendil alati õigus ja sellele järeleandmisi ei tehta. Lisaks hakkab aja möödudes toit maitsema ühesuguselt ning unepuudus kipub samuti kimbutama.

2. Laevast lahkudes mine meeskonnale järgi

Kui lahkud laevast ja ei ole päris kindel millisesse restorani sööma minna või kus tehakse häid kokteile, tasub alati minna meeskonnale järgi. Nemad on seal paigas varemgi käinud ja teavad täpselt, millises restoranis pakutakse parimaid roogasid.

3. Kruiisitöötajad on üksteisega äärmiselt sõbralikud

Ükskõik, mida töötajad oma päevadest ka ei räägiks, siis on nad alati ühel meelel selles osas, et töötajad seksivad omavahel pidevalt. Klientide ja töötajate vahel ei tohi aga mingeid sääraseid suhteid tekkida ja see on rangelt keelatud. Kui keegi töötajatest peaks sellega vahele jääma, lõpetatakse temaga ilmselt leping.

4. Palgaga käivad kaasas ka mitmed lisad

Kruiisilaeval arvestatakse palka iga päev ning mõnel päeval tuleb teha rohkem tööd kui teisel. Ainuke asi, mille eest neil endil aga maksta tuleb on alkohol, kõik ülejäänud kulud katab kruiisifirma. Olenevalt ettevõttest pakutakse töötajatele ka soodushindadega kruiise, kui nad soovivad puhkama sõita. Lisaks ei pidavat tööle saamine olema kuigi keerukas, tuleb olla lihtsalt enesekindel ja töö ongi juba ootamas.

5. Meeskond soovib klientidele vaid kõige paremat

Meeskond näeb pidevalt vaeva selle nimel, et klientidel oleks kõige parem puhkus. Klientide tagasisidet võetakse nendes ettevõtetes väga tõsiselt, mistõttu on ka töötajate jaoks oluline, et kõik kruiisitajad oleks oma puhkusega rahul.

6. Puhtus on äärmiselt oluline

Kõik kruiisitöötajad kinnitasid aga üksmeelselt ka seda, et kruiisilaevad on äärmiselt puhtad. Koristusmeeskonnad töötavad iga päev ja puhtaks tehakse ka kõige väiksemad praod rääkimata hügieeni nõudvatest paikadest nagu köök.

7. Kui meeskonnaliige jääb haigeks pannakse ta karantiini

Kui kellelgi tekib kahtlus, et tal võib olla gripp, pannakse ta nädalaks karantiini. Selleks peab ta sulgema end oma kajutisse, toit tuuakse suletud konteineris ukseni ja haige inimene ei tohi mitte mingil juhul toast väljuda. Kuna laeval on nädalate jagu koos tuhandeid inimesi on haigustel seal kerge levida. Seetõttu peavad kõik laevale tulijad oma käed desinfitseerima ja laevalt välja ega ka sinna tagasi ei tohi tuua ühtegi toiduainet.

8. Asi, mida kruiisitöötajat tahaksid, et kõik teaksid

Reisijad peaksid meeles pidama, et päeval, mil laev on sadamas, saavad ka töötajatest tavalised reisijad. Nad lähevad laevalt välja, et lõbutseda. Laeval aga on nad valmis igati pingutama, et reisija puhkus oleks suurepärane. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles