Kanada lennufirma Air Transat ootas õhkutõusuks luba ja hoidis reisijaid kuus tundi lennukis kinni, mispeale üks reisija helistas päästeametisse.
Kuus tundi lennukis kinni olnud reisijad kutsusid päästeteenistuse
Air Transati lend pidi suunduma Brüsselist Montreali, kuid kehvade ilmaolude tõttu suunati lennuk hoopis Ottawasse. Seejärel jäid piloodid taas õhkutõusuks luba ootama, kuid seda ei tulnud mitme tunni jooksul. Selle aja vältel ei lastud reisijaid lennukist välja, vahendab Travel and Leisure.
Ajapikku kadus lennukist ka elekter ning meeskond ei suutnud pakkuda reisijatele süüa ega juua. «Lennukist kadus elekter ja õhukonditsioneer, meil tehti uksed lahti, üks laps oksendas ja inimesed hakkasid juba arust ära minema,» kirjeldas kogemust üks reisijatest.
Olukord lennukis läks nii hulluks, et üks reisija otsustas helistada Kanada hädaabinumbrile 911 ja kutsuda päästemeeskonna. Sellest aga palju kasu ei olnud ning reisijad pidid lihtsalt õhkutõusu ootama.
«Me vabandame ebamugavuste pärast, mis tekkisid vaatamata meie pingutustele,» sõnas Air Transati esindaja.
Ottawa lennujaam oli aga varmas vastama ja enda kaitseks välja astuma, sest selgus, et lennujaamal oli üks värav vaba ja trepp reisijate jaoks ootamas juhuks, kui lennufirma oleks otsustanud reisijad lennukist välja laskma.
«Meil on olemas ka toidu-, vee- ja mähkmevarud ning teised hügieenitarbed, mida reisijatel võib erandkorras vaja minna ja me olime valmis need ka lennukisse saatma,» sõnas lennujaama esindaja. Siiski ei saanud nad lennufirmalt kordagi kinnitust, et nad võivad seda teha.
Ta lisas, et nende meeskond üritas lennuki omaga korduvalt kontakti saada, kuid viimased ei soovinud nendega suhelda, mistõttu jäi reisijatele vajalik abi ka saatmata.