![Piloot](http://f8.pmo.ee/zrCMUVk5hU3-LcB7kMfBgOKQA9c=/1442x0/filters:focal(401x142:1038x527):format(webp)/nginx/o/2017/05/31/6729311t1h6dc9.jpg)
Nädalavahetusel tekkis British Airwaysi lendudega kaos, sest süsteemi rikke tõttu ei saanud ükski lennuk õhku tõusta ja reisijad pidid tunde oma lendu ootama.
Nädalavahetusel tekkis British Airwaysi lendudega kaos, sest süsteemi rikke tõttu ei saanud ükski lennuk õhku tõusta ja reisijad pidid tunde oma lendu ootama.
Piloot Stephen Wearingi sõnul oli Heathrows toimunu kõige hullem kaos, mida ta kunagi näinud on. Ta lisas Metro vahendusel, et olukord oli lausa uskumatu. Üks ootajatest oli ka vähihaige vanem mees. Wearing täpsustas, et mees oli neli tundi juba oma lendu oodanud, mistõttu otsustas piloot ta ise koju viia.
Ametiühingu hinnangul oleks süsteemiriket saanud vältida, kui British Airways ei oleks 2016. aastal vallandanud sadu «lojaalseid ja pühendunud» IT-meeskonna liikmeid ning ostnud teenust edaspidi sisse Indiast.
Probleemid süsteemiga kestsid mitu päeva ja ka veel esmaspäeval kinnitas Heathrow lennujaama esindaja, et kuna rike ei ole täielikult kõrvaldatud võib ka veel sel nädalal tulla ette tõrkeid lendude graafikus.