United Airlines lubas pärast mõni nädal tagasi pardal juhtunud intsidenti vägivaldselt välja tiritud arstiga muuta oma reegleid ja protsesse.
United Airlines hakkab reisijatele kompensatsiooniks maksma kuni 10 000 dollarit
Vietnami päritolu arstile ja teistele kaasreisijatele, kel paluti lennukist ülebroneeringu tõttu väljuda, pakuti kompensatsiooniks 800 dollarit. Juba toona pidasid paljud seda summat naeruväärselt väikeseks ning nüüd on seda oluliselt suurendatud, vahendab news.com.au.
Lennufirma esindaja sõnul tõstetakse limiit 10 000 dollarini, mis ei tähenda, et kogu raha tingimata ka välja käiakse, sest kui keegi on nõus juba väiksema summaga, ei ole põhjust suuremat pakkuda.
Lisaks hakatakse paremini koolitama ka ettevõtte töötajaid, et sääraseid ebameeldivaid situatsioone enam ei korduks. United on lubanud vähendada, kuid mitte täielikult ära kaotada ka ülebroneerimist, mis tegelikult on lennunduses väga tavapärane praktika.
«Iga klient on väärt lugupidavat kohtlemist ja kõige paremat, väärikat ja aupaklikku klienditeenindust. Kaks nädalat tagasi me ei suutnud seda standardit täita ja me vabandame. Siiski räägivad teod paremini kui sõnad,» sõnas United Airlinesi tegevjuht Oscar Munoz.
Ühtlasi tunnistas Munoz, et käitus videot nähes valesti. Ta saatis meeskonnale kirja, kus väitis, et David Dao rikkus ise korda ja oli vaenulik. Seda kommenteerides tõdes tegevjuht, et ta «keeras käki kokku».
«Nagu enamik inimesi, sattusin ma faktide ja olukorra keerisesse, sest ilmselgelt oli tegemist palju keerukama juhtumiga, kui on viimasel ajal aset leidnud teistes lennufirmades. Ma keerasin käki kokku, nii lihtne see ongi,» sõnas ta.
Veel lubas United, et nad ei kutsu enam pardale klientide välja tirimiseks politseid ning ühtlasi peavad meeskonnaliikmed end varem lennule registreerima, et selliseid olukordi vältida.
United Airlinesi lubadused:
- Piirata ametivõimude kasutamist lennukil, välja arvatud juhtudel, kus see on vajalik turvalisuskaalutlustel.
- Lõpetada klientide survestamine piletist loobuma juhul, kui nad on juba oma kohale istunud, välja arvatud juhtudel, kus see on vajalik turvalisuskaalutlustel.
- Luua klienditeenindusmeeskond, kes tegeleb probleemidega, et luua innovatiivseid lahendusi, kasutades ära selleks näiteks lähedal asuvaid lennujaamasid, teisi lennufirmasid või maatransporti.
- Kindlustada, et meeskonnaliikmed, kes peavad reisima, oleksid lennule registreeritud juba tund enne lendu.
- Teha meeskondadele iga-aastane koolitus.
- Luua automatiseeritud süsteem, kus saavad end üles anda vabatahtlikud, kes on valmis oma reisiplaane muutma.
- Vähendada ülebroneerimist.
- Julgustada töötajaid kohe lahendama ka klienditeenindusprobleeme.
- Likvideerida liigne bürokraatia kadunud pagasi kompenseerimisel, võttes kasutusele «küsimusi ei küsita» poliitika kõikidele pagasitele, mille koguväärtus ei ületa 1500 dollarit.
- Tõsta ülebroneerimisel piletist loobumise kompensatsioon 10 000 dollarini.