Lennureisi võivad lisaks vähesele jalaruumile ebameeldivaks muuta ka muud asjaolud, olgu selleks lennu hilinemine või tugev turbulents.
Vaata, millised on kõige halvema klienditeenindusega lennufirmad
Ometi võivad kõik ebameeldivused muutuda üsna väikeseks, kui pardameeskond teeb oma tööd hästi ja oskab reisijatega suurepäraselt toime tulla. Samas, kui klienditeenindusele rõhku ei panda, võib kogu lend olla tõeliselt rikutud, vahendab Travel and Leisure.
Klienditeenindus on üks väheseid detaile, mille üle on lennufirmal täielik kontroll, seega võiks loota, et teeninduse täiustamisele pannakse ka ohtralt rõhku. Ometi see nii ei ole ja nii võivad paljud lennufirmad jääda ilma väärtuslikest klientidest.
Kuigi tavaliselt on Ameerika Ühendriigid hea teeninduskultuuri poolest tuntud, siis üllatuslikult leiab halvima klienditeenindusega lennufirmade nimekirja esiotsast neile kuuluvaid ettevõtteid lausa neli.
9. United Airlines
8. Air India
7. Egyptair
6. Volaris
5. Royal Air Maroc
4. EasyJet
3. Frontier Airlines
2. Allegiant
1. Spirit Airlines
Vaata ka, milline on maailma halvim hotell.