United Airlines muutis lõpuks reegleid (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
David Dao
David Dao Foto: Kuvatõmmis

United Airlines on viimase nädala tegelenud pingsalt tulekahju kustutamisega, mille tekitasid ettevõtte töötajad ning kehtestatud reeglid. 

Nädala eest tiriti ülebroneeritud lennukist vägivaldselt välja reisija, kes sealt lahkuda ei soovinud. Sellest lahvatas internetiavarustes meelepaha, millega lennufirma on vapralt üritanud võidelda. Võitlus ei lõpe aga nii pea, sest kannatanud, David Dao, on otsustanud ettevõtte ka kohtusse kaevata.

Nüüd, proovides klientidele rohkem meele järele olla, on United Airlines muutnud protseduurireegleid, vahendab news.com.au. Uue nõude järgi peavad ettevõtte töötajad, kes soovivad reisida töö pärast, aga töövälisel ajal, teise linna, end lennule registreerima vähemalt tund aega enne lendu.

Sellega soovitakse vältida olukordi, kus juba lennule registreerinud reisijad, kes on ka lennukis koha sisse võtnud, tuleb lennukist välja tõsta. Paratamatu on aga see, et mõnikord on lend ülebroneeritud ja lisaks on vaja sõidutada ka ettevõtte enda töötajaid.

Kuigi reisijate lennukist välja tõstmine on täiesti legaalne ja kooskõlas ka pileti ostmistingimustega, seda tavaliselt ei tehta. Kui mõne reisija maha jätmine on vajalik, teavitatakse sellest kliente tavaliselt enne, kui nad on jõudnud pardale minna.

Loe ka Nordica kommentaari, kui sageli nemad lende üle broneerivad, siit. 

Tagasi üles