Reisimisega käib kaasas kõiksuguseid situatsioone, mistõttu peavad reisieksperdid rinda pistma igasuguste veidrate küsimustega.
Naljakad küsimused, mida turistid on esitanud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Austraalia turistid kasutavad sageli reisikorraldajate ja büroode abi, sest selleks, et välismaale saada, tuleb neil juba üsna palju kilomeetreid kulutada. Seega oskavad ka nende eksperdid pajatada nii mõnegi naljaka seiga kliendi soovidest ja küsimustest, vahendab news.com.au.
Kuigi ka reisibüroode teenindajad rõhutavad alati, et rumalaid küsimusi ei ole olemas ja enne reisile minekut tuleks olla kõiges kindel, satub ikka ette situatsioone, mis paratamatult muigama võtavad.
- «Kui ma istekoha broneerimise eest ei maksa, kas ma pean siis püsti seisma?»
- Kui kliendile öeldi, et tal on Vietnami reisimiseks vaja viisat, küsis ta: «Mul on Mastercard – kas ma pean pangaga ühendust võtma, et see ära muuta?»
- «Kas ma saan Londonist Dublinisse autoga sõita?»
- Reisija palus büroo töötaja abi, et viimane aitaks tal kihlasõrmuse turvakontrollist läbi smugeldada, sest ta kartis, et sõrmus paneb turvavärava tööle ja seega rikub ära üllatuse.
- Kord palus naine, et ta endine mees pandaks lennukis temast võimalikult kaugele istuma. Nad olid koos reisi ostnud, kuid seejärel lahku läinud.
- «Ma joon ainult Coca-Colat, kui mitu kasti võin ma kruiisile kaasa võtta?»
- «Mul tekib iga kord reisides seljakotist lööve, mida teie soovitaksite?»
- «Ma ei taha lennul olla koos nutvate lastega, kuidas saan selles kindel olla, et neid seal ei ole?»
- Kõige raskem on hakkama saada vihaste klientidega. Fijile reisinud mees oli büroo töötajate peale pahane, kuna keegi ei hoiatanud, et saarel on ka kookospalme. Ta kartis oma toast lahkuda, sest arvas, et mõni kookospähkel võib talle pähe kukkuda ja ta saab nii surma.