Eesti Lennuakadeemias arendatakse keskmise lennuulatusega reisilennukitele sobivat uut tiivatüüpi, mis võimaldaks märkimisväärselt vähendada õhusõiduki kütusekulu.
Lennuakadeemia arendus aitaks vähendada lennukite kütusekulu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Täpsemalt on tegu tiiva tagaserval asuvate miniklappidega. Need võimaldavad lennu ajal muuta tiiva serva profiili ning suurendada nii tiiva tõstejõudu kui ka vähendada õhutakistust. Arenduse vastu on huvi tundnud lennukitootja Airbus, vahendab Novaator.
Airbus tutvus lennuakadeemia arendustega möödunud aastal. Aerodünaamilisest vaatepunktist oli ettevõte lennuakadeemia lahendusega nõus. Küsimusi tekkis aga seoses tehnoloogiliste lahendustega.
Loe täismahus artiklit siit.