:format(webp)/nginx/o/2017/03/10/6432149t1h7e91.jpg)
Eesti Lennuakadeemias arendatakse keskmise lennuulatusega reisilennukitele sobivat uut tiivatüüpi, mis võimaldaks märkimisväärselt vähendada õhusõiduki kütusekulu.
Eesti Lennuakadeemias arendatakse keskmise lennuulatusega reisilennukitele sobivat uut tiivatüüpi, mis võimaldaks märkimisväärselt vähendada õhusõiduki kütusekulu.
Täpsemalt on tegu tiiva tagaserval asuvate miniklappidega. Need võimaldavad lennu ajal muuta tiiva serva profiili ning suurendada nii tiiva tõstejõudu kui ka vähendada õhutakistust. Arenduse vastu on huvi tundnud lennukitootja Airbus, vahendab Novaator.
Airbus tutvus lennuakadeemia arendustega möödunud aastal. Aerodünaamilisest vaatepunktist oli ettevõte lennuakadeemia lahendusega nõus. Küsimusi tekkis aga seoses tehnoloogiliste lahendustega.
Loe täismahus artiklit siit.