Novatours püstitas Tourestil uue messimüügirekordi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Puhkus
Puhkus Foto: SCANPIX

Reisikorraldaja Novatours müüs lõppenud turismimessil reisipakette enam kui 3000-le reisihuvilisele, mis on ettevõttele uus messimüügi rekord. Eelistatumad sihtkohad olid Tourestil Kreeka, Bulgaaria ja Türgi puhkepiirkonnad. 

«Novatoursi ajaloo suurim messimüük on kindlasti suur tunnustus nii meile kui ka meie tublidele edasimüüjatele ja koostööpartneritele,» ütles Novatoursi tegevjuht ja juhatuse liige Andree Uustal. «Juba jaanuari lõpus märkasime klientide ostuaktiivsuse olulist elavnemist. Selles valguses täiendasime reisikava vahetult enne messi lisalendudega ning eeldasime reisijanu kasvamist,» lisas Uustal.

Võrreldes 2016. aasta kolme messipäevaga müüs Novatours tänavu sama ajaga kuni 60 protsenti enam reisipakette. Kokku oli messipakkumiste valikus 21 sihtkohta. Uustali sõnul andsid lõviosa müügist eeloleva suvehooaja puhkusereisid, sealhulgas Kreeka, Bulgaaria ning Türgi paketid. Lõppeva talvehooaja populaarseimad sihtkohad olid messil Egiptus ja Kanaari saared. 

 «Lisaks aktiivsele müügitegevusele saab turismimessilt värske pildi tarbijate reisieelistustest ning hoiakutest. Inimesed on tõsistest teemadest tüdinenud ja ihkavad uusi, positiivseid kogemusi. Nädalane puhkusereis välismaal annab selleks ideaalse võimaluse,» selgitas Uustal. 

Novatoursi kliendid eelistavad üha rohkem keskmise või kõrgema kategooria hotelle ning oluliselt on kasvanud nende reisijate hulk, kes broneerivad paketi enam kui pool aastat ette. Enamasti valivad reisihuvilised puhkuseks sihtkoha, kus on päike, rand, soe meri ning kvaliteeditase on juba ära proovitud ja garanteeritud. 

Märksõnad

Tagasi üles