/nginx/o/2017/02/01/6300355t1he89c.jpg)
Üks broneerimislehekülg avaldas kümme kõige imelikumat nõudmist, mis kliendid neile esitanud on. Näiteks sooviks üks reisija saada luba minna kokpitti, sest tal oli sünnipäev, teine aga tahtis, et tema lõunasöök asendataks uhkete šokolaadidega.
Üks broneerimislehekülg avaldas kümme kõige imelikumat nõudmist, mis kliendid neile esitanud on. Näiteks sooviks üks reisija saada luba minna kokpitti, sest tal oli sünnipäev, teine aga tahtis, et tema lõunasöök asendataks uhkete šokolaadidega.
Tundub, et fraas «küsija suu pihta ei lööda» tekitab ametnikele palju tööd juurde, sest miskipärast arvatakse, et lennureisidel võib lõputult lisateenuseid paluda, kirjutas Daily Mail. Reisi broneerimise lehekülg Lastminute.com on avaldanud kümme kõige värvikamat nõudlust, mis nendeni 2016. aastal jõudis, alustades istekohast kokpitis kuni teeninduspersonali valikuni, keda reisija oma lennul näha tahtis – mõni soov on päris üllatav ja kõlab pigem anekdootlikult.
Näiteks ütles üks klient, et plaanib reisida koos hiigelsuure kaisukaruga, aga temale sööki ei pea arvestama. Teine andis jällegi teada, et tema poiss-sõber on hirmus peeretaja. Mõni lootis saada esimese klassi teenindust, kuigi piletit neil sinna ostetud polnud.
Lastminute.com töötaja Fabio Cannavale ütles, et reisid ongi aeg lõbustusteks, nii et kes ei tahaks seda mõnd lisateenust saades veelgi meeldejäävamaks muuta? «Otsustasime parimad palad avalikustada just seepärast, et anda uutele klientidele ka aimu, kuhu poole püüelda, et reisist viimast võtta,» lisas ta.
Kõige veidramad soovid TOP 10: