Lennufirmad hakkavad töötajaid tolerantsemaks koolitama

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Delta Air Lines
Delta Air Lines Foto: Ted S. Warren/AP/Scanpix

Delta Air Lines on sattunud kriitika turmtule alla, sest nende töötajad on võtnud viimasel ajal vastu mitu ebaeetilist otsust.

Delta Air Lines on viimasel ajal rinda pistnud süüdistustega, et nende töötajad diskrimineerivad reisijaid rassilistel või poliitilistel alustel, mistõttu hakatakse töötajaid tolerantsemaks koolitama, vahendab Bloomberg.

Lennufirma tegevjuht andis eluaegse lennukeelu mehele, kes avaldas valjuhäälselt meelt Donalt Trumpi poolt. Vaid mõni nädal tagasi sai lennufirma kaebuse mustanahaliselt naisarstilt, keda ei lastud lennukis patsienti aitama vaid tema nahavärvi tõttu.

Selleks, et lennufirma nimi täielikult rikutud ei saaks, otsustas juhtkond kehtestada kõikidele meeskonna liikmetele kohustusliku tolerantsuskursuse. Delta Air Linesi juhtfiguurid said vastava koolituse juba eelmise aasta lõpus ning selle aasta jooksul on kord ka 23 000 pardameeskonnaliikme käes.

Kursusel vaadatakse läbi reaalselt toimunud situatsioonid ning võetakse luubi alla mikroagressioonid. Kursus läheb tavapärasest kultuuridevahelisest suhtlusest oluliselt sügavamale, sest säärane kursus on firma töötajatele juba niigi kohustuslik.

2016. aasta esimese kümne kuuga tõusis varasemaga võrreldes diskrimineerimist puudutavate kaebuste arv Delta Air Linesis 37 protsenti. Kuigi üldnumber on endiselt väike – 74 juhtu– tekitab see mainekujunduses ohtralt probleeme. 

Tagasi üles