Viisakas inimene oskab delikaatselt lahendada ka kõige ebamugavamaid olukordi kaasreisijatega. Prevention uuris lennusaatjatelt ja etiketiekspertidelt, kuidas saada hakkama kõige tüütumate inimestega, keda lennukipardal sageli kohtab.
Peale jalaruumi tuleb lennukis pahatihti puudu peakohal asuvast pakiruumist, sest alati on neid, kes võtavad lennukisse tulles oma käed asju täis ja ei hooli teiste vajadustest.
Kui näed, et seal on kott, mis mahuks vabalt kellegi tooli alla, siis küsi viisakalt, kelle oma see on ja paku välja, et üles saaks ruumi juurde, kui see istme alla mahutada. Kui sa ei taha seda ise teha, siis pöördu reisisaatja poole, et ta su kotile koha leiaks. Kui süüdlase toolialune ei ole juba muud nodi täis, on ta sunnitud oma asju vähemaks võtma.
Laps, kes on jonnimiseks liiga vana
Vahel ikka juhtub, et lennukis on beebi, kes nutab. Sinna ei ole midagi parata ja see on normaalne, me kõik mõistame seda. Ka tema vanemad ei saa midagi teha, sest beebid nutavadki. Küll aga ei ole aktsepteeritav see, kui kaheksa-aastane laps jonnida möirgab ja käituda ei oska.
Sel juhul ei ole midagi imelikku, kui vajutad nuppu ja kutsud lennusaatja, kes võib pakkuda lapsele nänni ja kõrvaklappe, et ta tähelepanu mujale juhtida. Las siis vanemad maksavad.
Paarid, kes tahavad kohti vahetada