EasyJetile kaebuse esitamine muutub tasuliseks

Johanna Vahuri
, reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EasyJeti lennuk
EasyJeti lennuk Foto: SCANPIX

EasyJetile ja Biritsh Airwaysile tehtud kaebuste eest tuleb reisijal tulevikus maksta 29 eurot.

Lennufirmad soovivad vähendada kaebustest tulenevat töökoormust, mistõttu suunavad nad kõik kaebekirjad edasi vaidluseid kohtuväliselt lahendavatele üksustele, kes küsivad oma teenuse eest ka tasu, vahendab Telegraph.

29-eurose tasu saab klient tagasi juhul, kui tema kaebus rahuldatakse. Kuigi kohtuvälise lahendi leidmine võib kliendile olla meeldiv, siis kardetakse, et tarbijad ei hakka enam kaebusi tasu tõttu esitama, isegi kui selleks oleks vajadus.

Siiski on nii Briti tsiviillennuamet kui ka lennufirmad veendunud, et selline protsess, kus eelkõige üritatakse leida kohtuväline lahendus, on klientide jaoks parem, isegi kui nad peavad selle eest maksma. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles