Psühholoogid paljastavad mida puhkusepildid sinust räägivad

Johanna Vahuri
, reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puhkusefoto
Puhkusefoto Foto: SCANPIX

Puhkusel olles armastavad paljud teha ohtralt pilte ning nendest suurt hulka veel ka sotsiaalmeedias jagada. Psühholoogid paljastasid, mida erinevad pildid inimese kohta ütlevad.

Uuringus osales 1000 inimest, kes kõik andsid psühholoogidele oma lemmikud puhkusepildid. Selgus, et pildid annavad edasi palju rohkem kui vaid lõbusa hetke mõnest toredast baarist, vahendab Daily Mail.

1. Vaatamisväärsused - kui teed pilti vaatamisväärsustega, siis pead end suure tõenäosusega naljakamaks, kavalamaks ja targemaks nendest, kes otsustavad selfie kasuks.

2. Hot Dogi jalad - Hot Dogi jalgadena tuntud pildid, kus kaadrisse mahubki suuresti vaid päikese käes sädelevad jalad on puhkajate seas üsna populaarsed. Kui pildistajad üritavad jätta endast kunstilist muljet, siis tegelikult ei soovi nad muud, kui maailmale oma ilusaid jalgu näidata.

3. Eksootilised kokteilid - tihti jõuavad sotsiaalmeediasse pildid eksootilistest kokteilidest päikeseloojangu taustal. Ka siin on psühholoogide hinnangul tegemist vaid eputamisega koduste ees.

4. Rannaselfie - need, kes rätikul lamades endast ohtralt selfie'sid teevad soovivad sõpradele näidata, et nad ei vaja kultuuri või kuulsaid vaatamisväärsuseid selleks, et hästi aega veeta. Nad on ka niisama võrgutavad ja unikaalsed.

5. Hüppepilt - reisisellid, kes postitavad endast pilte hüpates, soovivad, et neid nähtaks kui vabameelseid ja palju reisinud inimesi. Loomulikult ei tee paha ka oma hea füüsilise vormi näitamine.

6. Grupiselfie - pildi ülesriputajad soovivad saada kaaslastelt peamiselt tunnustust. Nad tahavad kõigile näidata, et neil on palju sõpru ja neil on tore. Enamjaolt asetsevad need inimesed grupi keskel ja see kindlasti ei ole juhus.

Ühtlasi viidi läbi uuring, kuidas oma pildiga rohkem tagasisidet esile kutsuda. Nii selgus, et filtriga fotod said sotsiaalmeediast 45 protsendi suurema tõenäosusega mõne kommentaari. Veidra kompositsiooniga pildid aga olid tavalistest 29 protsenti edukamad. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles