Ameerika Ühendriikide lennufirma JetBlue käivitas kampaania, mille käigus nad andsid tervele lennukitäiele reisijatele tasuta piletid, kui inimesed suudavad jõuda kokkuleppeni, kuhu nad minna soovivad.
Lennufirma jagas tasuta lennupileteid, tingimusel et.... (2)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kampaania eesmärk oli turunduslik, kuid siiski sooviti juhtida ka tähelepanu tolerantsuse puudumisele ning ühtlasi taheti õhutada inimesi tegema elus rohkem kompromisse. Reisijad pidid valima lennufirma sihtkohtade hulgast, vahendab Lonely Planet.
Inimestel oli võimalus väljuhääldisse oma seisukohti esitada ning veenda kaasreisijaid. Lemmiksihtkohtadeks olid Kolumbia, Costa Rica, Saint Lucia, Turks ja Caicos ning võitjaks osutus lõpuks Costa Rica.