Kuigi tegemist ei ole esimese klassiga, pakub ka äriklass palju erinevaid mugavusi, mida reisijad siiski tihtipeale hinnata ei oska.
Äriklassi reisijate upsakad kommentaarid
Tundub, et paljud reisijad ei oska hinnata seda luksust, mida neile pakutakse, vaatamata sellele, et nad ei istu esimeses klassis. Kuigi kõrgeima klassi mugavused on veel külluslikumad, saavad äriklassi reisijad sõita oluliselt paremates tingimustes kui turistiklassi pileti omanikud. News.com.au on kokku pannud nimekirja kõige upsakamatest ja veidramatest kommentaaridest, mis pardameeskond äriklassi reisijatelt kuulnud on.
1. Miks ei ole pidžaamasid juba jaotatud? Millal need kätte antakse?
2. Ma tahaksin, et mu massaažitool masseeriks tugevamini
3. Kui neil vaid oleks Dom Perignoni šampanjat...
4. Mu lamamistooli madrats ei ole piisavalt kõva
5. Mu telekaekraan on liialt kaugel, ma pean prillid ette panema
6. Mu laual on liiga palju jooke, ma ei saa tualetti minna
7. Kraan pritsis mu riided tualetis märjaks
8. Mu veepudel kukkus tooli taha ja ma ei saa nüüd oma istet lamamistooli asendisse lükata
9. Miks teil ei ole väiksemaid pidžaamasid?
Siiski ei ole tegu kõige šokeerivamate muredega, mis lennureisi ajal ette on tulnud. Eelmisel kuul kirjutas ärritunud reisija salvrätikule kirjakese, kus palus meeskonnal valjuhääldisse öelda, et inimene, kes 10-12 rea läheduses pidevalt kõhutuult laseb peaks kindlasti arsti juurde minema.